17 Nisan 2019 Çarşamba

Gitar Çalmaya Başlamak (Hobiler Serisi 2)



Benim elimde yine gitar var:) Daha önce kendi kendime öğrenmeye çalışıyordum ama olmadı.
Şimdi Belediyenin ücretsiz bir kursu var orada öğreniyorum. Kursun en yaşlısı benim. İlkokul 4 e giden minnak veletler ve Ortaokula giden ergenuslarla birlikte o kadar keyif alıyorum ki :)

Sınıfın en geç anlayan ve uygulayan öğrencisiydim bir ara neyseki şimdi yakaladım onları. Yaş geçince zorlaşıyor belki ama azim olunca oluyor sanki :)

Yolum uzun elbette ama pes etmezsem bir aksilik çıkmazsa sahilde çalıp mehtaba karşı şarkı söyleyebileceğim günleri hayal etmiyor da değilim.

Deniz ile böyle bir röportaj hazırladık. Gitar Nasıl öğreniliyor , ne gerekiyor gibi sorulara cevap aradık.

Önceleri Youtube'dan öğrenmeye çalışıyordum ama olmadı. Gerçekten bir öğretmenden organik olarak öğrenmek lazım , sanal öğrenmenin dezavanatajları var.

Bir de Haluk Levent ten Yollarda Bulurum u çaldım söyledik birlikte. Daha yeni yeni öğreniyorum
ama biraz olmuş sanki:)


Sizlerde bu aralar yeni yeni neler öğreniyorsunuz merak ediyorum doğrusu.

Selamlar sevgiler

Derya

(mektuba bağladım :) )



Sosyal Medya Ağlarında da buluşalım mı ?

Instagram hesaplarım :

ilhamyildizi
turkish_handmade

Twitter @Demirdemirlady

19 yorum:

  1. Artık bir Akdeniz Akşamları da alırız senden 😉😘

    YanıtlaSil
  2. Ben de yaklaşık on yıl önce gitmiştim gitar kursuna.Otuzlu yaşlarda zorlansam da artık çalabiliyorum gitar.Azimle devam edin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagülcüm umarım ben de senin gibi olurum ;)

      Sil
  3. Harikasın Deryacığım, öğrenmenin yaşı yoktur. Ne varmış yaşımızda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriyecim çok haklısın da tabii sen insan beynini daha iyi bilirsin mesleki açıdan, sanki benim beynim daha iyi anlıyor gençlerden ama kaslarım geri kalıyor onlardan :)

      Sil
  4. ya ne güzel bişey yapmışşsın:) ben de youtube'tan gitar çalmayı öğrenmeye çalışıyorum ama olmuyor,dediğin gibi en iyisi gerçek bir kursa gitmek bence de:)
    ben de bu sıralar ilkyardım kursuna gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Tasarimcisi,
      Kesinlikle canim gercek kurs dogru tercih. Sen de cok iyi yapmissin ilk yardim kursuna giderek✌

      Sil
  5. Ben de gitar kursuna gitmiştim ama sonra sıkılıp bırakmıştım, birkaç şarkı çalabiliyordum sadece. Şimdi elime alsam çalamam, evde gitarım tozlanıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kagit Salincak,
      Bir gun belki yine eline alirsin gitari zaman bu ne gosterecegi hic belli olmuyor ;)

      Sil
  6. ne güzel bir yazıyla karşılandım sayfanda. çok sevindim senin adına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelimelerle Dans,
      Çok mutlu oldum benim icin sevinmene. Bu aralar kimse kimse icin birsey hissetmiyor sanki. Guzel kalpli insan💜

      Sil
  7. Bloğuna dönmüşsün çok sevindim, gitar sesi büyülüyor beni, kolay gelsin ben de çok isterim bir enstrümanı çalmak. Mandolin bir tek çalabiliyorum o da ta ilkokuldan kaldı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdecim iyi ki zamanında mandolin öğretmişler bizlere . Aslında o müthiş bir enstrümandır. Yüzbaşı Corellinin Mandolininden biliriz. Keşke Kaldırmasalardı.

      Sil
    2. Ah o kitap ve film harikaydı, evet ya iyi ki zamanında öğretmişler. Ama o zamanlar mandolin filan ucuzdu herhalde şimdi Dolar çok pahalı olduğundan ithalse (bilmiyorum yerli üretim var mı?) herkes alamaz. O yüzden melodikaya filan dönmüşler. :(

      Sil
  8. seneler önce almıştım ama pek sarmadı :) fl stüdyo tarzı müzik üretilebilecek programlara da göz atmanızı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümit
      Tamam ben bakayım bu programa teşekkür ederim

      Sil
  9. azimli insanlara hayranım. :)

    YanıtlaSil