7 Aralık 2017 Perşembe

DAN BROWN "BAŞLANGIÇ"

DAN BROWN ORIGIN


Günaydın dostlar. Uzun zamandır girmiyorum bloguma. Çok istikrarlı gidemiyorum, yoğunluğum had safhaya ulaşıyor bazen. Hatta kapatıp gideyim şu blogu diye de düşünmedim değil. Sanki boşu boşuna internet dünyasında yer işgal ediyor gibi :) Bir de yazı yazamayınca, arkadaşlara yorum gidemeyince sanki eksiklik oluşuyor, rahatsız oluyorum. Bu sefer de hep aklımın bir yerinde blogun var, gideceğin yorum yazacağın bloglar var diye çınlamalar oluyor :)

Neyse iç döküşten sonra uzun zamandır yazmayı planlayıp yazamadığım, hatta aman yazmayacağım uğraşamayacağım dediğim, sonra da fazla uğraşmadan yaz illa ki hep yazdığın formatta olmak zorunda değil diyip şu anda yazmaya başladğım DAN BROWN ın son kitabına bir bakalım.:)

Eveet "BAŞLANGIÇ" Türkiye'de satılmaya başladığı anda satın aldığım kitap. Yani ilk okuyucularındanım. Ön siparişle aldım hatta:)

30 Ekim 2017 Pazartesi

Yeni Haftaya Merhaba ve Bayram Tebriği:)

Günaydııın sevgili arkadaşlarııım :) Kahvemi aldım geldim. Sabah sabah açılamadım, büyük boy fincanda Türk Kahvesi içerek açılayım , bi de sizlere mutlu haftalar dileyeyim, siz de bana eşlik edin kahvenizle, sohbetinizle dedim :)

Yakın çekim biraz ablak çıktım kusura bakmayın :D  Selfi çekimlerde hiç iyi değilimdir.

Selfie demişken aklıma geldi. Sevgili arkadaşlarım dün muhteşem, coşkulu bir 29 Ekim yaşadık İzmir'de. Biz bu coşku seline kapılıp ve  elimizdeki bayraklarla bayramımızı kutlamak için Alsancak'a koştuk. Biliyorsunuzdur 350 metre boyunda bir Türk Bayrağı taşındı. Biz taşımaya katılmayacaktık Bayrağımızı sallayıp tezahürat yapacaktık ve geçenleri alkışlayıp marşlara eşlik edecektik. Demirin okulu ve bitiremediği ödevleri olduğu için,  Demir yaşça küçük olduğu için biraz erken ayrılacaktık.

Bu arada bu coşkuyu hiç kareleyemedik çünkü şarjlarımız bitti. İyi ki de bitti. Neden mi?

26 Ekim 2017 Perşembe

BLOGGER TÜYOLARI - (Bir blog posttan yorumları mailinize almayı durdurma)




Merhaba sevgili dostlarım. Bugün çok sevdiğim blog arkadaşım Özlem'in BURADAKİ yayınında rastladım. Diyordu ki sayfalarınıza geliyorum yorum yapıyorum "beni bilglendir" kutucuğunu işaretliyorum, sonra da tüm yorumlar geliyor emailime diyor. Yorumumuma cevap aldıktan sonra daha fazla yorum düşünce sayfam çok kalabalıklaşıyor, beni bilgilendire tıklamasam cevap göremiyorum diyor.
Evet sıkıntı yapmakta haklı, bazen bazı bloglara çok yorum düşüyor, bazen alakasız konularda da iki kişinin yazışmaları o postta oluyorsa yine görüyoruz, sanki röntgenliyor gibi oluyoruz :D Hemen olaya el atıyorum, geçtim daktilomun başına :p

19 Ekim 2017 Perşembe

11 Ekim 2017 Çarşamba

Mercimeğime Cevizime Dokunma!



Günaydınlaaar sevgili dostlar. Sabah kahvesine buyurmaz mısınız 🌿☕. Caaanım ülkemin bereketli topraklarında, hiçbir ülkeye muhtaç olmadan kendimize yetebilecek tarım üretimi yapıyor olmamız gerekiyor değil mi? Dikkatimi çeken hususları paylaşmak ve sizlerin de fikirlerini öğrenmek istiyorum . Cuma günü Migros'tan alışveriş yapıyordum Mercimek alacaktım. Bir bakayım dedim mercimeklerde menşe neresi diye.. Bir de ne göreyim "KANADA" yazıyor.!!!😠 Yuh yaa biz Mercimek ülkesiyiz. Mercimeği fırına vermek gibi deyimlerimiz bile var . Hayırdır mercimeklerimiz fırında yandı da Kanada'ya mı kaldık.👀 Sinir oldum ve al-ma-dım.

6 Ekim 2017 Cuma

Hangi Sporlar Keyif Verir ?💃👀


Merhaba dostlar !!! Spor yapmayı sevmiyorum itiraf ediyorum.🙈Yani spontane gelişen bir hareket değilse ve bunu bir başlık altında yapıyorsam sevmiyorum. Mesela 7-8 km işe veya alışverişe gidebilirim ama bir hamsterın 🐹dönme dolabında sürekli teker çevirmesi gibi belirlenen bir alanda 1 saat yürüyemem sıkılırım. Spor merkezlerine giderim ama 1-2 ay sonra bunalırım. Sanki zamanımı çalıyormuş gibi. Halbuki zaten bizim doğal döngümüzde yeter miktarda hareket ediyor olmamız gerekirken, teknoloji ve pek oturaklı iş yaşamlarımız yüzünden kısıtlandık.

4 Ekim 2017 Çarşamba

Granola Bar - Fındıklı Bar çıtır çıtır ☕



Günaydın sevgili dostlar!!Çıtır biskuvileri barları çok seviyorum ama içerikleri beni deli ediyooor. Her türlü abur cuburu sevip uzak kalmak zorunda olmak ve yerlerine ne koyacağım çabasına düşmek beni Youtube'da , sağda solda alternatif arayışlarına itti.