10 Ekim 2019 Perşembe

Mutlu Haber Süzgeci "POZY"

pozy


Haber bültenleri, gazeteler, sosyal medya hep dram, trajedi sunuyor bugünlerde bize.  Kapkaranlık bir çukurun içindeymişiz gibi hissediyorum bazen. Aşırı doz  kara haber de umutsuzluk etkisi yapıyor. Hayal kuruyorsanız hayalinizin içine ediyor her kötü haber.

İnsanoğlunu ayakta tutabilen en güzel özellik hayal kurması ve ümit etmesi.

Sizlere takip ettiğim bir siteden bahsetmek istiyorum  "POZY" 


Pozy mutlu haberleri süzen bir haber sitesi.  Kötü haberlerin arasında kaybolan pozitif girişimlerden insanların habersiz kalması bu sitenin kurucularını rahatsız eder. Umutsuzluk havasını dağıtmak ve sadece mutluluk ve ilham veren içerikleri paylaşmak için de bu platformu oluştururlar.

Mesela hemen bugünkü Kültür Sanat kategorisindeki Kültür Bakanlığının başlattığı "Okumadan Uçmayın" projesi o kadar hoşuma gitti ki. Sık uçak seyahati yapanlara müjde niteliğinde.  2 bini aşkın yayına ev sahipliği yapacak İstanbul Havalimanı Kütüphanesinin açılışından söz ediyor haber. Oradan kitap ödünç alacaksınız sonra ya çıkışta teslim edeceksiniz ya da herhangi bir kütüphaneye. Ne kadar güzel değil mi?

Bu projeyi genişletseler keşke . Bir sürü Kültürel Dinlenme Noktası olsa mesela :


İşte böyle sevgili arkadaşlar,  ilham ve mutluluk dopingi niyetine her gün bir doz POZY okuyun derim .

Selam ve sevgiler..
Derya


Sosyal Medya Ağlarında da buluşmak dileğiyle...

Instagram : ilhamyildizi
                  denizderyastil

Twitter     : demirlady



24 yorum:

  1. Yüreğine sağlık iyi ki de paylaştın bizimle🌟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiremithanem,
      Çok teşekkürler canım, keşke hep güzellikler paylaşabilsek. Sevgiler

      Sil
  2. Bayıldım bu siteye. Teşekkürler, hiç haberim yoktu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriyecim,
      Ben de çok seviyorum bu siteyi, ben teşekkür ederim canım

      Sil
  3. Hiç haberim yoktu böyle bir haber sitesinden.
    Şahanesin kuzucum sen ♥

    YanıtlaSil
  4. mutlu haber sitesi... gerçekten ihtiyacımız var umut veren, gülümseten olaylara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucum evet canım o kadar ihtiyacımız var ki.

      Sil
  5. Siteye bakayım. Çok teşekkürler:)
    Bu arada bloğüuna mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beydanın Kitaplığı ,
      Tamam canım bak bakalım ;) Ekleyeyim email butonu teşekkürler bilgilendirme için ♥

      Sil
  6. Haberdar değildim arada bizde mutlu olalım diyip bundan sonra takip edicem teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HürPost,
      Ben teşekkür ederim. Arada mutluluktan almak lazım ;)

      Sil
  7. inanılmaz beğendim bu yazıyı :) hemen bakıyorum. kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arselin Okyanusu
      Çok teşekkürler canım,senin de okuyan gözlerine anlayan yüreğine sağlık ♥ ♥ ♥

      Sil
  8. Vooov süper böyle bir sitenin olması inanın sosyal medyada keyfimi bozacak haber paylaşımı yapan profilleri direk engelliyorum gülmek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tolum Site
      Haklısın bazen benim de engelleyesim geliyor o tarz haberleri ama dengede tutmaya çalışıyorum algılarımı, yani iyilik kötülük , gülmek ağlamak hep yan yana sanki..
      İnşallah mutlu haberlerle keyfin bol olsun canım ♥

      Sil
  9. Çok güzel bir site ve çok güzel düşünülmüş bir fikir. Ben de bazen haberlerden bunalıyorum. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı,
      Fatih evet gerçekten ne güzel düşünmüşler. Terapi gibi adeta. Ben teşekkür ederim, selamlar.

      Sil
  10. Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.Zamanınızı ayırmak isterseniz sizi de beklerim,sağlıcakla kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merakettiysen,
      evet merak ettim geliyorum :) sevgiler

      Sil
  11. Özellikle çocuklar için çok iyiymiş canım 😍

    YanıtlaSil