12 Eylül 2019 Perşembe

Şiir Dinlemek İster misiniz?







Şiir dinlemeyi sever misiniz?

Sevdiğin Kadar Sevilirsin şiirini seslendirdim.
CAN YÜCEL'e ait olduğu sanılan ama Can Yücel'e ait olmayan şiir

Fonda Schubert'in Serenad'ı var.

Keyifle dinlemenizi dilerim:)


SEVDİĞİN KADAR SEVİLİRSİN

Yerin seni çektiği kadar ağırsın
Kanatların çırpındığı kadar hafif
kalbinin attığı kadar canlısın
Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç
Sevdiklerin kadar iyisin
Nefret ettiklerin kadar kötü
Ne renk olursa olsun kaşın gözün
Karşındakini gördüğüdür rengin
Yaşadıklarını kar sayma
Yaşadığın kadar yakınsın sonuna
Ne kadar yaşarsan yaşa
Sevdiğin kadardır ömrün
Gülebildiğin kadar mutlusun
Üzülme, bil ki ağladığın kadar güleceksin
Sakın bitti sanma her şeyi;
Sevdiğin kadar sevileceksin
Ay ışındadır sevgiliye duyulan hasret
Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın
Unutma yağmurun yağdığı kadar ıslaksın
Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak
Kendini yalnız hissettiğin kadar yalnızsın
Ve güçlü his ettiğin kadar güçlü
Kendini güzel hissettiğin kadar güzel
İşte budur hayat, işte budur yaşamak
Bunu hatırladığın kadar yaşarsın
Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün;
Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun
Çiçek sulandığı kadar güzeldir
kuşlar ötebildiği kadar sevimli
Bebek ağladığı kadar bebektir
Ve her şeyi öğrendiğin kadar bilirsin
Bunu da öğren;
SEVDİĞİN KADAR SEVİLİRSİN




28 yorum:

  1. Gönlünüze sağlık bir zamanlar çok sevdiğim bir şiirdi bana o günleri hatırlattınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiremithanem,
      Çok teşekkürler canım , geçmişin güzel günlerine yolculuk etmene sevindim

      Sil
  2. Program olmayınca dinleyemedim ne yazık ki.

    Yalnız bir düzeltme yapma istiyorum, bu şiir Can Yücel'in değilmiş. Ne yazık ki internette onun diye geçen şiirlerin çoğu onun değil :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancım,
      Programsız da dinleyebilirsin. Play on Soundcloud altında Listen in Browser var . Oraya tıklayınca olur.
      Evet canım yaaa düzeltmeyi yaptım iyi ki söyledin. İşin ilginci canyucel.org ta da vardı bu şiir. Ama ben hala Can Yücelin şiiri diyom iyi mi :D Yazan kimse artık halini düşünmek istemiyorum :D

      Sil
    2. Her yere tıkladıydım bir orası kalmış :D Dinledim şimdi ağzına yüreğine sağlık.

      Sil
    3. Handan,
      Dinleyen kulağına sağlık ;)

      Sil
  3. Ne severim Can yücel'i ♥

    Ben yokken sen dönmüşsün. Ne iyi geldi seni tekrar buralarda görmek :)
    Süpersin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebooo
      Sen de yok oldun di mi. Ah ya masal kadınlar olduk. Bir varmış bir yokmuş :)
      Sen de pek bi süpersin şekerim♥

      Sil
  4. Bayılırım bu şiire. Güzel okumuşsunuz yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye ,
      Çok teşekkür ederim. Sevgiler ♥

      Sil
  5. bi ara gitar çalmayı mı öğreniyordun, öyle bi durum hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcucum evet biraz daha ilerledim gitarda :D sevgiler♥

      Sil
  6. masaldan sonra şiir güzeeel yap böle çok güzel hareketler hihihi :) araştırdım şimdi, can yücel in değil herhalde, eşi ve kızı onun değil demiş, sanırım can yücel adında başka biri yazmış olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepcim
      evet yaa Can Yücel'e ait değilmiş:) olabilir onun adın da biri yazmış olabilir.
      Senin şiirlerinden de seslendirem mi :D
      Valla bak isterim yani seslendirmek te sen ister misin? Bir de hangi şiirini istersin?
      Şiir göndersen ya bana ben de seslendirsem ^.^

      Sil
  7. Şiir ayrı güzel okumanız bir başka güzel.İnsan uzaklara dalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecenin Sesi
      Çok tesekkur ederim. Şiirlerin bu büyülü gücüne hayranim.

      Sil
  8. Çok güzel seslendirmişsiniz.

    YanıtlaSil
  9. Emeğinize sağlık. Dinlendirici ve huzur verici bir çalışma olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizlipencere06,
      Çok teşekkür ederim :) sevgiler ❤

      Sil
  10. Meditasyon gibi geldi sesin canim ;) Özlem giderdim sesinle öpüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aytülüm çok teşekkür ederim güzelim. Öperim kocaman ^.^

      Sil
  11. ÇOK DOĞRU SEVDİĞİN KADAR SEVİLİRSİN ANCAK BAZI İNSANLAR SEVMEDİĞİ HALDE YİNE DE SEVİLİYORLAR. BU İŞİN SIRRINI ANLAYAMADIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı ,
      Aşksa bahsettiğin onun kimyasından kaynaklı bir durum.Yani ne yaparsan yap manyetizmada negatif pozitif birbirini çeker yapışır bırakmaz. Dolayısıyla aşkta da bunu yaşıyor olabilir insanlar.
      Öte yandan sevmeyi bilmeyen sevgisiz insanların sevilebileceğini düşünmüyorum. Ancak korkudan kaynaklı itaatkar bir boyun eğiş sevgi gibi gözükebilir gözümüze.
      Sevgiler:D

      Sil