17 Şubat 2017 Cuma

Gitar Videom!!! Sonunda Yayınladım :D



Merhaba arkadaşlar . Yeter yahu diyeceksiniz ne gitarmış :) Tamam tamam yayınladım:D
Biraz sallamasyon çalıyorum kabul ama yine de müziği çıkartabilmişim genel hatlarıyla Demir'e örnek olmuşumdur di miiii :D
Başta çok fazla konuşmuştum epey bir kırptım anca bu kadar kısaltabildim.İlk 3dk biraz konuşuyorum. Sonra gitara geçiyorum ;)
İzlerseniz yorumlarınızı bekliyor olacağım
Selamlar ve sevgiler ❤

62 yorum:

  1. Yaa çok tatlısınız ya..:) Ben konuşma bölümünü de çok sevdim. Yerleşmeye çalışma sorunu da çözüldüğüne göre keyifle dinleyelim o zaman..:)
    Ses de kadife.. Dilinize elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nahidecim cok tesekkur ederim canim begenmene cok sevindim sevgiler💕💕

      Sil
  2. Ohh ne iyi geldi müzik :D Sesin çok hoş arada söylersin bize de artık :)
    Çocuklara nasıl örnek olunur un on numara beş yıldızısın bence :)) Yap yap demekle değil yaparak oluyor. Süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senaycim ayy soylerim ben yeni videolar cekiyim hemen 😂 kendimce birseyler yapmaya calisiyorum evet canim rol model olmak gerekiyor bu veletlere 😂 cok tesekkurler senaycim sevgiler💕

      Sil
  3. Tebrik ediyorum Derya'cığım hiç ders almadan, notasız çalmışsın, bence çok yeteneklisin, Demir için eminim işe yarayacaktır. Bu şarkıyı çok severim...ağzına, eline sağlık. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mujdecim cok tesekkurler canim ne mutlu oldum bu yorumuna. Insallah ogluma motivasyon olur bu. Muzik olmasa da baska birseyde bile "denemeliyim yapabilirim" diyebilmesini cok isterim. Sevgiler canim💕💕💕

      Sil
  4. Ay severim ben seni, ne güzel söylemişsin. Öpüyorum kocaman. Gidip şu udumu buliim, çok özendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancim ud muu vaaoww hemen bulmalisin 💐 ben de seni cok severim ve de kocaman operim😘😘😘

      Sil
  5. Abla çok güzel olmuş eline sağlık, videoyu izlerken önce çok güldüm montaj güzel olmuş hızlandırılmış biraz. Gitarı da güzel çalıyorsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gokhancim cok tesekkurler nasil simardim simdii😊 hem sureyi kisaltayim hem de biraz şebeklik yapayim derken hizli cekimlereli koydum aralara begenmene sevindim. Sevgiler💕

      Sil
    2. Estağfirullah abla :)
      Ben gerçekten çok beğendim.

      Sil
    3. Gökhan tekrar teşekkürler ❤

      Sil
  6. Yaaa seviorum seni yaaa :D çok güldüm deli enerjik kadın :)))
    İkizler olduğunu duymak neden şaşırtmadı acaba :D
    Doğallığına sağlık!
    Ama sesini duyunca gülmem içime kaçtı Derya ne güzel sesin var ya maşallah sana canım ❤️
    Devamını da bekliyoruz ;)))
    Not: ben nasıl dinleyebildim? Kaçtım Atakan'dan içerki odada :D her an gelebilir!
    Öpücük

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daginikim cannimm ben de seni cok cok seviyorum.💕💕 Oyy o bicirik Atakani yerim hayraniyim beyfendinin 😘😘😘

      Sil
  7. Çok güzel bir video. Şarkı biraz zor gibi geldi bana:) Umarım motivasyon işe yarar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turgay,
      Cok tesekkur ederim . Şarki zor tabii ama cok sevdigim icin kastim biraz 😂 motivasyon muzik konusunda olmasa da baska durumlarda belki bilincaltina isleniyorsa eger o durumlarda "aa bak istersem yapabilirim, calisirsam olur" gibi bir otomatik dusunce aciga cikabilir umuduyla vs vs ne uzun yazdim bak yine dicegimi unuttum 😂😂 cok tesekkurler

      Sil
  8. Konuşma kısmına çok güldüm gitar desen oluyo oluyoooo :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syrakuzucum blog orkestrasi kursak mi. Piyanoda syrakuzu gitarda demirkadin digerlerini aramaya gideyim ben 😂 oluyo diyosab oluyodur😂

      Sil
  9. ha haaa çok tatlı çok sırıttım güldüm. gitarın telleri mi sölüyoo öylee "avuçlarında hala sıcaklığım var" diyorlar de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepcim deepcim🎶🎶🎶
      Ahaha evet yaa gitarin telleri diyor tabi di mii nasir tutturdu ellerimi onun sicakligi gecmez tabi 😂😂😂 cok tesekkur ederim guzelim begenmene sevindim 💕💕💕😘😘😘

      Sil
  10. Akort programından bahsedince üzerime alındım. 'Bu mesaj bana' dedim çok mutlu oldum zira bakmamıştım programa. Şarkıyı söyleyerek gitar çaldığın kisim çok hoşuma gitti :) Gerçi o kısım çok kısaydı tadimlik birakmissin, doyamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zulalcim aynen oylee seni dusunerek o konuya girdim tekrardan hatta buna bir video cekeyim 😂 canim daha calar soyleriz bol bol . sen de eslik edersin artik akortlarini bir yap ta 💕💕💕😘😘😘😘 kocaman tesekkurler 💕

      Sil
  11. Deryacım müzik kulağın çok iyi. Gayet başarılı bence. Sesin de buğulu harika. Çok beğendim. Tam Osmanlı zamanında fasıl yapan kadınlara benzettim Kanlı Nigar. Sadece çalarken gitarı biraz somurtuyorsun, Gülümsersen de herşey harika olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilguncuuum ahaha Kanli Nigari gorunce bastim kahkahayi. kanli nigariz ya ondam somurtmusumdur 😂😂😂 kulaktan caliyorum yaa hata yapmamak adina beynimin asiri derecede odaklanmasindan kaynakli bir ifade bozuklugu 😂😂😂 cok tesekkurler canim kocaman opuyorum sevgiler💕💕💕

      Sil
  12. Çok tatlısın ama ya, ses de mükemmelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekcim o senin tatlılığın çok teşekkürler ❤❤

      Sil
  13. Derya sen delisin :)))) Vallahi delisin ahahaaaa :))
    Bir an hiç gitarının sesini duymayacağım zannettim :)))
    Ama sonuç perfect şekerim ♥
    Gayet güzel bir tınınız var efem ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebocum :) valla doğru diyon arkadaşım genelde çevremde herkes böyle diyor bana:D
      Çenem kopsun di miii:D ahaha Şebocum bu 10 dakikalıktı sen bi de onun uzun halini gör, gülüyorum konudan konuya atlıyorum ahh dedim bayılazaaam yahuu ben kendimi dinleyemedim başkaları nasıl dinlesin. Ayy sağol canım o senin perfect bakışın dinleyişin anlayışın :)
      ❤❤❤❤

      Sil
  14. Hahahahahhaa, ay ben seni yerim yerim hatuuun. Harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçecim canım sen de harikasın çok teşekkürleeer ❤❤❤

      Sil
  15. Heyt anneye bak be. Seninki mutlaka özenecektir. Ev orkestrası kurarsınız artık, güveniyorum sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdan Kalan ,
      Burcucum heheheheyyyyt bee arkadaşım kim tutar anneleri yahu :D

      Sil
  16. Kendi bloguma geç yazı girdiğim gibi başka bloglara da geç uğrar oldum Derya hatuncum. Yorum bırakman iyi oldu, hemen geldim. Ay ne güzel çalıp söylüyorsun sen! Bak şu yorumu yazarken fondan sesin geliyor, dinlemek nasıl keyifli var ya. Vallaha bravo. Sen çal ben bıkmam :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine hatuncum canım ben de aynı öyleyim hiç tasalanma. Bir ara veriyorum sonra geri geliyorum böyle böyle bloglarımızda varlığımı sürdürme çabasındayız işte. Gönüller bir olsun güzeim ❤
      Canım benim ne güzel motive edici sözler çok teşekkürler ❤❤

      Sil
  17. i used to dream about playing guitara, but unfortunately nothing has happened:) follow U on google plus and blogger:) now waiting for U:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kathy Leonia,
      Thanks for your comment. followed u back ;)

      Sil
  18. Hahhhahahaha :)
    Demir anne yaa, ne şekersin. Mis gibim de olmuş işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. de kubadcım ayy o senin şekerliğin :) şımardım bak şimdi ^.^

      Sil
  19. A vuç la rığım da haaa laaaa sı caak lı ğığığıın
    Sı cak lı ğııın
    Sı cak lı ğığığığın var, inan.

    Sen çaldın ben söyledim <3<3<3< pek de güzel oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. de kubadcım ayy eşlik etmene çok sevindim ohh ne güzel koro mu kursak acaba hımm :D

      Sil
  20. Deryamm süoer kadınsın sen gerçekten bayıldım bayıldım 😀. Sesin ne güzelmiş öyle senin sen hep söyle biz dinleyelim 😀😀. Bu arada bi şey sorcam Demir evde top oynasın diye her şeyi kaldırmışsın tamam da camları nasıl koruyorsun bi deyiver arkadaşım biz koruyamadıkta 😂😂. Bende seviyorum seni 😍 kimseden eksiğim yok yani 😀😀❤💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehracım canım ahh ne güzel sözler mest oldum . ❤❤
      ahah ah canım cam mevzusu evet. Decathlonda sünger toplar var evde onu kullandırıyorum. Cama çarpsa da kırmıyor güzelim. Yoksa diğer toplar mümkün değil :)
      zehracım sevgimiz karşılıklı ❤❤❤ kocaman teşekkür ediyorum ve bisürü öpücükler yolluyorum ^.^

      Sil
  21. Valla çooook beğendim Ebrucum, sohbetin ayrı tatlı, şarkın ayrı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sihirli mavi ,
      ilknurcum çok teşekkürler :) kızz bu ebru nerden çıktı :D deryayım ben ;)
      öptüm canım❤

      Sil
    2. Haha, hatları karıştırmışım, Ebru beni anmış :))))))

      Sil
    3. sihirli mavi ,
      ilknurcum tamamdır sorun çözüldü ebru anmış :D :D çok öpüyorum <3<3<3

      Sil
  22. Hahaha çok hoşsun Deryacığım. Sesinde çok güzelmiş şekerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriyecim çok teşekkür ederim canım ❤

      Sil
  23. Vaaavv aslında çok istemişimdir özellikle piyano ve gitar başta olmak üzere bir enstrüman çalabilmeyi ama olmadı. İmrendim ve sesine bayıldım. Gerçekten çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nursalkımı,
      canım istiyorsan yapabilirsin hem şiirlerinin müziklerini çalarsın ayy ne güzel olurdu ❤çok teşekkürler canım ❤

      Sil
  24. Yaw ne tatlı bi hatunsun sen yahu ;) Ben konuşma sesinden anlamıştım zaten sesinin güzelliğini.Nasıl güzel bir parça ve ses... Gitar da pek güzel.Ama konuşma kısmı koptuğum nokta ;))
    Biz Zehrayla kararlaştırdık.3 ümüz bu yaz Kızlarağası'nda kahve içiyoruz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeettt içiyoruz vee fal da bakıyoruz 😀😀. İkinizi de seviyorum kızlar 😍😙❤❤

      Sil
    2. Aytülcüm o senin tatlılığın :) çok teşekkürler canım.❤
      yaa süper olur buluşalım tabii çok çok çok isteriim !!! ❤❤❤❤

      Sil
    3. zehracım sen de çok çok seviliyorsun ❤❤❤ neyse halimiz çıksın falimiz :) 3 vakte kadar buluşcaz oh oh çok sevindim :) ❤

      Sil
  25. Severek dinledim. yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halil Gönül ,
      Çok teşekkür ederim

      Sil
  26. Deryaaaaaa.
    Boşuna ara vermemişsin sen ,iyi de olmuş.
    Biriken güzelliklerini bizimle paylaştığın için çok teşşekkür ederim.
    O ne güzel tınğırtmadır öyle,BRAVOOOO ve ALKIIIIŞŞŞŞŞ...
    Harikasın çok iyi geldin duru-sade ve doğaldın.
    gayretini tebrik ediyorum,oğlana baskı yapmadan içinde ki çocuğu hortlatıp,o içinde ki çocuğu mutlu ettiğin için.
    Bi daha,bidaha,bi daha,bi daha,bi daha,bi daha.

    Öpüyorum güzellik.
    Çicekleri kulise göndereyim dedim vazgeçtim...
    Eve göndereyim dedim,salonda ki açmış çicekleri ben gönderdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canıım Merihcim ,
      ay ne tatlısın sen yaaa :)
      bi de senden böyle olumlu sözler duyunca çok daha mutlu oldum .
      Çiçekler mis gibi mis gibi kocaman teşekkür ederim <3<3<3

      Sil
  27. Videolarini topluca izleyecegim favorilere attim hepsini 😊

    YanıtlaSil