16 Haziran 2016 Per┼čembe

Abla Diker Karde┼č Giyer :) Bir Moda Postu ­čĺç Ha bi de Gitar Mevzular─▒ var­čÄŞ ;)

Merhaba tatl─▒ arkada┼člar─▒m. Bu aralar bende de tela┼člar bitmiyor. ─░┼čler bir yandan , ├Âte yandan ablaya teraryumlar i├žin  standda, sosyal medyada destek, o─član─▒n y─▒lsonu tela┼člar─▒ derken zaman h─▒zla ge├žti.

Standda ├žok e─členiyoruz kendi kendimize. :) Bunlar─▒ da ayr─▒ bir post konusu yapay─▒m ;)

Hani demi┼čtim ya ablamda marifetler ├žok . Ma┼čallah diki┼č felan da diker. Yani asl─▒nda ge├žen sene ilk defa oturdu ba┼č─▒na , youtubedan birka├ž video izledi ba┼člad─▒ dikmeye. Bu Youtube hayat kurtar─▒yor dostlar─▒m :) Biraz sonra benim de youtubedan faydaland─▒─č─▒m ├žal─▒┼čmalar─▒m─▒ anlataca─č─▒m.

Velhas─▒l uzun laf─▒n k─▒sas─▒ benim abla ne yapt─▒ ne etti ├Â─črendi bu diki┼č mevzusunu bana da dikti g├╝zel ┼čeyler ┼čimdilik ikisinin fotosunu ├žektim koyay─▒m buraya.  Hep deriz yanl─▒┼č mesleklerdeyiz biz.

Bak─▒n iki tane bluz var ablam─▒n dikimi :


Ofiste ├žok i┼čime yarad─▒ bu bluz. Alt─▒nda krem,beyaz veya koyu renk bir pantolonla s├╝per oldu. Di─čer bluza ge├želim efenim :) >>



Bu da o kadar sevdi─čim bir tarz ki arkada┼člar. Renkler de tam bana g├Âre ruhumu yans─▒t─▒yor diyebilirim.
Elbise ve bir bluz daha var onlara da ayr─▒ bir postta yer vereyim.


Gelelim d─▒nd─▒n─▒d─▒n gitar mevzusuna. Hani demi┼čtim ya Demir piyanoya heves etsin diye oturdum gitar ├Â─črenmeye kast─▒m. Youtubedan ├Â─črenmeye ├žal─▒┼čt─▒m. Oldu bir┼čeyler. Pek vakit bulamasam da 2 tane ┼čark─▒y─▒ t─▒ng─▒rdatabildim nihayetinde. Demir bu arada bir heveslendi, kulaktan Godfather ├žalmaya ba┼člad─▒. Art─▒k piyanosunu seviyor.

Ne ├žal─▒yorum (yani ya da ├žald─▒─č─▒m─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum : ))

- Cant help falling in love with you ( Elvis Presley) 
- Avu├žlar─▒mda Hala S─▒cakl─▒─č─▒n Var ( T├╝rk Sanat M├╝zi─či) 

Demire ne zamand─▒r yalvar─▒yorum ben ├žalarken kameraya ├žeksin diye , ─▒─▒h yok diyor :) ├ľ─črendiklerimi unutaca─č─▒m yahu. Ama bi kere a─čz─▒ yand─▒ ├žocu─čun enginar i┼čkencesinden:)

E─čer ├žekebilirsem youtube a y├╝kleyece─čim ve Demirin de ilgisini nas─▒l toparlad─▒─č─▒m─▒ ve ┼ču anki performans─▒n─▒ da sizlere g├Âsterece─čim.

Bir de ├žalarken s├Âyleyeyim mi ne dersiniz :)



88 yorum:

  1. Duymak isteriz t─▒ng─▒rt─▒n─▒ Derya hatuncum :) ❤

    Yan─▒tlaSil
  2. Teknoloji do─čru kullan─▒ld─▒─č─▒nda ├žok fayda sa─čl─▒yor ger├žekten. Bu yaz─▒da da bunun kan─▒t─▒ var. Ben de karakalem ├žal─▒┼čmalar─▒ yap─▒yorum, youtube ├╝zerinden izleyerek. ├çok keyifli oluyor. Bu aralar biraz aksatt─▒m ama insan azmetti mi ba┼čar─▒yor her ┼čeyi. Ben de saz ├žalmak istiyorum, youtube ├╝zerinden oluyorsa ben de ├Âyle yapar─▒m art─▒k. Ablan─▒z─▒n da ma┼čallah─▒ var her ┼čeye el at─▒yor, ├╝stesinden de geliyor fazlas─▒yla. G├╝le g├╝le giyin bluzu, keyifli ve ilham veren bir yaz─▒ oldu benim i├žin. Te┼čekk├╝rler. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Serhat evet calabilirsin ben coluk cocuk is guc fazla zaman ayiramadim ama sen cok rahat ogrenebilirsin ;)

      Sil
    2. Serhat evet calabilirsin ben coluk cocuk is guc fazla zaman ayiramadim ama sen cok rahat ogrenebilirsin ;)

      Sil
  3. Ay ma┼čallah size nesilden nesile marifetlisiniz ya :)
    K─▒yafetlerin ├žok g├╝zel olmu┼č g├╝le g├╝le giy :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hayattankarelerimiz
      Cok tesekuurler canim ­čĺĽ

      Sil
  4. Avu├žlar─▒mda hala s─▒cakl─▒─č─▒n var hayat─▒m─▒n par├žalar─▒ndan biridir abla :)
    Dikimler de g├╝zel olmu┼č ellerine sa─čl─▒k :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Menfi Ebrucum cok guzel ve anlamli bir sarki. Ben de cok sevdim. Sagol cnm sevgiler ­čĺĽ

      Sil
  5. Bluzlar on numara olmu┼č ger├žekten ellerine sa─čl─▒k ablan─▒n, ben bir gitar bir keman bir tenis raketi elime al─▒yorum g├╝ya bir rol model olay─▒m diye daha fena uzakla┼čt─▒r─▒yorum san─▒r─▒m bunlardan ufakl─▒─č─▒ beceremeyi┼čimle :)))))))) kesinlikle videoya ├žekmelisin heyecanla beklicem :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Birdefnemasali
      Cok tesekkurler canim.Ahaha cocuklar icin kiliktan kiliga giriyoruz:D insallah cekebilirim kameraya. Sevgiler canim­čĺĽ

      Sil
  6. Hahahaha enginardan sonra zor tabe, ├žocu─ča da hak veriyorum ┼čimdi :)

    ─░kinci bul├╝ze bay─▒ld─▒m. Sana da ├žok yak─▒┼čm─▒┼č, ellerine sa─čl─▒k ablan─▒n :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Handancim cok dogru diyorsun :D eee netcez bu kameraman isini ahaha:)
      Tesekkurler canim benim ­čĺĽ

      Sil
  7. ─░kinci resimdeki k─▒yafet retina tabakamdan ge├žti onayland─▒. :D
    Gitar demeekkk !!! Vayyyy vaayyyyy !! Video ├žek koy dinleyelim bence demirderya :))
    Demir'in piyanosu ne marka, konsol mu ? Dijital mi akustik mi ? Bu ├╝├ž├╝n├╝ istiyorum :)
    Bol m├╝zikler..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Syrakusacim:D
      Demirin cocuklar icin olan org gibi ama org degil piyano tuslari seklinde. Ehehe anlatamadim. Oyle org sesi yok . demiri ikna edeyim de beni ceksin :)

      Sil
    2. Syrakusacim:D
      Demirin cocuklar icin olan org gibi ama org degil piyano tuslari seklinde. Ehehe anlatamadim. Oyle org sesi yok . demiri ikna edeyim de beni ceksin :)

      Sil
  8. Bluzler ├žok ┼č─▒k. G├╝le g├╝le giyin. Ben hi├ž ilgi duymad─▒m diki┼če. Ama anne olunca ke┼čke bilseydim diyorum.
    O─člunu enstr├╝mana heveslendirmek i├žin enstr├╝man ├žalman─▒z ise takdire ┼čayan.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Kucuk mucizelerim
      Cok tesekkur ederim canim. Bunlar merak yetenek isi. Dikis yetenegi bende de yok:)
      ┼×imdiki cocuklarin biraz durtulmesi gerekiyor ­čĺĽ

      Sil
  9. FeLady bluzlar ┼čahane! ├çok da yak─▒┼čm─▒┼č.
    Gitar videosunu isterim ama bak :)) Youtube'dan nas─▒l ├Â─čreniyorsunuz ya, vallahi hayran oldum. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Blanacim canim cok tesekkur ederim. Valla youtube da cok guzel anlatanlar var ;)

      Sil
  10. ├çok g├╝zelsinizzzz.Bluzler ayr─▒ g├╝zel Deryalaar daerya olmu┼č.Ablalar k├╝├ž├╝k annelerdir,her zaman ilk anne tecr├╝belerini,k─▒z karde┼člerde denerler.O ilk g├Âz a─čr─▒lar─▒ koca bebeklerine
    hi├ž ama hi├ž k─▒yamazlar.
    Ellerine sa─čl─▒k ├žok ne┼čeli ve ┼čirin modeller.
    Stantda i┼čler zevklimi┼č sevindim.hadi bakal─▒m rastgele !

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Merihcim gercekten de ablalar da bi anaclik var :) Standda egleniyoruz sadece satis yok amaaa ahaha:D sagil canim opuyorum :*

      Sil
  11. 2. model bluzuna bay─▒ld─▒m, g├╝le g├╝le kullan Ebrucum, ├žok g├╝zeller :)
    Bir de video alal─▒m senden, ├žal─▒p s├Âylerken, tebrikler :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. sihirli mavicim cok tesekkurler. Insallah olur video da . sevgiler canim-derya

      Sil
  12. Her ┼čeyin yolunda gitmesine sevindim. Ata'n─▒n m├╝zik kula─č─▒ iyi gibi. Piyano d├╝┼č├╝nebilirim, o da severse tabii.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Burcucum aslinda satis yok ta biz kendi kendimize egleniyoruz :D
      Zaten once cocugu bir incelemek lazim yetenek ve merak var mi. Mutlaka birseye yetenegi vardir. Muzik resim basaka birsey. Onu tayin ettikten sonra desteklemej lazim. Sevgiler­čĺĽ

      Sil
  13. Bluzler ├žok g├╝zel olmu┼člar, g├╝le g├╝le kullan─▒n. :) Herkese laz─▒m b├Âyle bir abla :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Esmacim kesinlikle boyle ablalar lazim :) tesekkurler canim sevgiler­čĺĽ

      Sil
  14. Derya'c─▒─č─▒m senin abla da abla hani ... Ma┼čallah instagramda g├Âr├╝yorum da ... Bu ilk bluzu g├Ârd├╝m diye hat─▒rl─▒yorum o zaman da be─čenmi┼čtim . Yenisi de pek ┼čahane ... Bence sen pamuklara sarmala o ablay─▒ :)
    Ay benim arkada┼č─▒m gitar da ba┼člam─▒┼č ... Demir e sevgilerimizi ilet l├╝tfen ... Anlad─▒n beni ;)
    Bekliyoruz ..
    Sevgiyle kal tatl─▒ arkada┼č─▒m

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Didemcim ahaha cok haklisin boyle abla kolay bulunmaz.
      Yaa gitara da el attik :) ah bu demiri ikna edebilsem keskee:)
      Tatli didemim opuyorum:*

      Sil
  15. Alttaki bluzun rengine desenine bay─▒ld─▒m. Tam benlik bir kuma┼č. Ablan─▒n eline sa─čl─▒k. Diki┼č sever olmas─▒ ├žok ho┼č. Baya yetenekli ablan var.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Nilguncum cok tesekkurler. Baya yetenekli ve ilgili. El isi becerisi cok ablamin.

      Sil
  16. Bu arada sa├ž rengin sana ├žok yak─▒┼č─▒yor

    Yan─▒tlaSil
  17. Derya'c─▒─č─▒m ablan harika dikmi┼č, eline sa─čl─▒k, g├╝le g├╝le giysin kendisi de ├žok tatl─▒ym─▒┼č e abla karde┼č g├╝zelsiniz:)piyano benim en sevdi─čim enstr├╝man ├žalarken s├Âyle de bence ┼čark─▒ s├Âylemeye de bay─▒l─▒r─▒m san─▒r─▒m sen de seviyorsun. :) bula┼č─▒k y─▒karken ├Âzellikle s├Âylerim:))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Mujdecim cok tesekkurler bu guzel s├Âzler icin ;) yemek yaparken bulasikta yolda heryerde soylerim ben de :)

      Sil
  18. Deryac─▒mm ne g├╝zel buluzlar bunlar :). Ben alttaki bluzu daha ├žok be─čendim. Ablan─▒n ellerine sa─čl─▒k sende iyi g├╝nlerde kullan. Gitar t─▒ng─▒rdatman─▒ k─▒skand─▒m valla :) Bende hep ├žalmak istemi┼čimdir. Ama hi├ž f─▒rsat olmad─▒. Sen hem ├žal hem de s├Âyle biz dinleriz sorun yok yani:). Demirin piyano ├žal─▒┼čmas─▒ da ├žok g├╝zel. Piyanonun zekaya ├žok etkisi oldu─čunu duymu┼čtum. Sevgilerimle ♥ ♥

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. zehracim alttaki cok ferah evet ben de cok seviyorum onu ;) en kisa zamanda hem calip hem soyliciiim zehraam:) ­č弭č弭č弭čĺĽ

      Sil
    2. Deryac─▒m nerelerdesin sen? Bo┼č kalm─▒┼č buralar =(

      Sil
    3. can─▒m ku┼čadas─▒nday─▒m fazla internet kullanamad─▒m :/ sa─čol sordu─čun i├žin tatl─▒m kocaman ├Âp├╝yorum seni

      Sil
    4. Deryammm geldin mi sen bildirimlerin d├╝┼č├╝yor mailime. ├çok sevindim ├žok ├Âzledim seni ­čśä. Gel art─▒k yaaa ­čśŹ­čśÖ­č弭čĺĽ

      Sil
  19. can─▒m karde┼čim ve t├╝m yorum yazan sevgili bloggerlar,
    acaip onure oldum ├žok te┼čekk├╝r ederim.
    sen iste deryam daha neler dikerim de giyersin.Cans─▒n...

    Yan─▒tlaSil
  20. Ne g├╝zel oldu okumas─▒... ├ľ─črenmek, uygulamak... G├╝l├╝msetti. diki┼čler ├žok ba┼čar─▒l─▒. ├çok da yak─▒┼čm─▒┼č FeLady arkada┼č─▒ma. Gitar m─▒? Yak─▒nda dinleriz gibime geliyor Elvis’in ┼čark─▒s─▒n─▒ 

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Acemicim cok tesekkur ederim canim. Hadi insallah dinleriz canim­čĺĽ

      Sil
  21. Buzlar hem kullanisli hem de renk se├žimi g├╝zel. Yak─▒┼čm─▒┼č, g├╝le g├╝le kullan can─▒m. You tube cand─▒r :)) Yegen var yeni gitar ├Â─čreniyor. Mezuniyette sahne ald─▒. Nas─▒l mutlu oldum izleyince. ├ťzerine d├╝┼čmekle ├žok iyi yapiyorsunuz. M├╝zik cand─▒r :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Zulalcim cok tesekkurler canim. Youtubeda cok guzel seylere ulasiyoruz.muzik kesinlikle can ­čĺĽ

      Sil
  22. Abla karde┼č ne yeteneklisiniz :)) Demir'le birlikte ├žalars─▒n─▒z art─▒k bizlere de :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Kagit salincak
      Cok tesekkurler. Insallah canim ­čĺĽ

      Sil
  23. hah haaa tamam s├Âyleeee bi deeeee :)

    Yan─▒tlaSil
  24. ├çoook g├╝zel olmus ve ├žok yakismis. Ablanin eline saglik.

    Yan─▒tlaSil
  25. ├çok g├╝zel olmu┼čsun K─▒rm─▒z─▒l─▒m! Sendeki bu g├╝zellik ve enerji varken kuma┼č bile yak─▒┼čacakken bir de becerikli abla ┼čov yapm─▒┼č ;)
    O sevdi─čin tarz olan ikinciye bay─▒ld─▒m! Tam benlik! G├╝zel g├╝nlerde keyifle giy.
    Ah ke┼čke yak─▒n olabilsek :)
    Gitar i├žin video arad─▒m a├ž─▒k├žas─▒ ama bir dahakine art─▒k Demir'i ikna edersen :D

    Sevgi ve ├Âp├╝c├╝kler g├╝zel ve k─▒rm─▒z─▒l─▒ insan ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Da─č─▒n─▒k─▒m can─▒m benim ├žook te┼čekk├╝r ederim ;) ke┼čke can─▒m yaa s├╝per olurdu ;)
      demiri ikna edemedim h─▒h :(
      olmad─▒ kendi kendime ├žekerim. dayar─▒m cebi bir yere ├žekim yapar─▒m :)
      benden de kocaman ├Âp├╝c├╝kler can─▒m <3

      Sil
  26. Felady! Ben bu yay─▒n─▒ okumu┼čtum yorumlad─▒m san─▒yorum ama yok ┼ča┼č─▒rd─▒m ┼ču an, ay yaa ramazan ├žarpt─▒ beni galiba, ablan─▒n terrarium ser├╝venine ortak olmu┼čtuk ki ├žok da severim, minik botanik ├žal─▒┼čma, ├žok keyifli olsa gerek ­čśë
    diki┼č hele, ├žok ┼čansl─▒s─▒n ne g├╝zel, youtube dan ├Â─črenmek de ma┼čallah ki! Modellerde kuma┼č se├žimleri de ├žok ba┼čar─▒l─▒ olmu┼č, g├╝le g├╝le giy, ablan─▒n da eline sa─čl─▒k. ..
    Aile bireylerine gel yahu, piyano gitar ­čśé­čśé­čśé tikintirti dedi─čine bak ya, ┼čaka m─▒?
    S├╝persin Felady! ,, ├Âp├╝yorum ├žok ­čśś ­čśś ­čśś

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Fenomcuuum can─▒─▒─▒m s─▒caklardan hepimiz yamulduk gitti valla :) Olsun can─▒mc─▒m yorum olur olmaz takma kafana ;)
      ├çok te┼čekk├╝r ederim benim abla azc─▒k marifetli bir hatun ben de nasipleniyom i┼čte :)
      ┼čaka gibiyiz di mi ahahah :)
      sen de s├╝persin fenomcum ├žok ├Âpt├╝m can─▒m

      Sil
    2. Seni ├žok iyi anl─▒yorum Felady! Ramazan bir taraftan a├žken koptum ben ­čś»
      Benim karde┼č de oyle, etinden s├╝t├╝nden faydalan─▒yorum ­čśë

      Sil
  27. ├çok g├╝zel olmu┼č arkada┼č─▒m ablan─▒n ellerine sa─čl─▒k. ├žok yak─▒┼čm─▒┼č, g├╝zele ne yak─▒┼čmaz:))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Kadriyecim sa─čolas─▒n tatl─▒ arkada┼č─▒m, ay aman efenim nas─▒l bir sevindirik oldum o senin g├╝zelli─čin <3

      Sil
  28. ─░kisi de ├žok g├╝zelmi┼č ├žok yak─▒┼čm─▒┼č :)

    Yan─▒tlaSil
  29. Demir ├žeksin videoyu. Merakla bekliyoruz. :). Bluzlar da ├žok ho┼č. G├╝le g├╝le giyin. Sevgiler...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Nahidecim ├žok te┼čekk├╝rler sevgiler <3

      Sil
  30. G├╝zel ablan─▒n eme─či, g├╝zel karde┼čin g├╝zelli─čine g├╝zellik katm─▒┼č.Yeni bir tekerleme olabilir ;)) ├ľ─črenmenin zaman─▒ yok.O zaman dans, renk ;))
    (Bir mi davetiniz var.G├Âz atarsan─▒z sevinirim)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ayt├╝lc├╝m ├žok komiksin yaaa :) dur dans ede ede geliyorum can─▒m :)

      Sil
  31. Binbir marifetlisiniz ma┼čallah! Bluz ├žok yak─▒┼čm─▒┼č <3 G├╝le g├╝le giyin Derya abla. :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ─░lknur sa─čol bitanem ├Âpt├╝m <3

      Sil
  32. Selam. Yeni postlar─▒n─▒ bekliyoruz can─▒m

    Yan─▒tlaSil
  33. Ohh ma┼čallah abla diksin karde┼č giysin s├╝permi┼č. G├╝le g├╝le giy iyi g├╝nlerde.
    ├çok merak ettim youtubeden ├Â─črenilip gitar nas─▒l ├žal─▒n─▒yormu┼č. Merakla bekliyorum videosunu...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Cocuklu hayat
      Cok tesekkurler canim. Video tamam :D

      Sil
  34. Sa─čl─▒kl─▒ g├╝nlerde giyin ablan─▒z─▒n ellerine sa─čl─▒k m├╝zik aleti kullanmak zihne desdekdir iyi fikir.Esen kal─▒n

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evimin Guncesi
      Cok tesekkurler siz de ezen kalin sevgiler

      Sil
  35. zweig okudum zaman─▒n olunca bakars─▒n :) iyi tatiller :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Deepcim zweig i iyi ki okudun :) yakinda sana platon da okumani tavsiye edecegim :D

      Sil
  36. ┼×ahanesiniz vallahi abla karde┼č :)
    Yak─▒nda blogta bir gitar resitali bekliyorum.. T─▒nm─▒n anlamam vallahi :)

    ┼čaka bir yana sa─čl─▒kl─▒ g├╝nlerin olsun arkada┼č─▒m... ┼×imdiden iyi bayramlar diliyorum sana. ├çok ├Âzletme l├╝tfen kendini..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Sebocum ah canim yaa bi olmadi gitar . kendim yapayim dedim ulke mevzulari kopartti hepimizi herseyden uzuntuden bisi yapamadik. Ben de unutmusumdur. Eve donunce sizler icin yeniden tekrardan tecrube ediciiim :)
      ­č弭č弭č弭čĺĽ

      Sil
  37. Demirkad─▒n :) Bu diki┼č dikme mevzusuna bende imreniyorum. Di─čer blogger arkada┼člar─▒ g├Ârd├╝k├že dikesim geliyor etek, elbise.. Hatta ablamla ┼č├Âyle k├╝├ž├╝k boy bi tane alsak m─▒ makine filan dedik ama cesaret edemedik :/

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Gozdecim ne guzel iste heves varken super olur bu is;)

      Sil
  38. Benim de diki┼č bilen bir ablam olsayd─▒ :) Ablan─▒n ellerine sa─čl─▒k sende g├╝le g├╝le giy :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Nilcim super olurdu sen modacisin zaten tasarlardin dikerdi ;)

      Sil
  39. diki┼č!! apayr─▒ bi matematik bence ├žok zor geliyor bana ├žok karma┼č─▒k...ama ┼čekil a da g├Âr├╝ld├╝─č├╝ z├╝ere yapanlar yap─▒yo (hem de baya─č─▒ iyi ) ablan─▒n ellerine sa─čl─▒k.sana da g├╝le g├╝le kullan :)

    Gitar ├žalma hevesi bende de oldu.E┼čim hediye alm─▒┼čt─▒ ben de videolardan u─čra┼čt─▒m ├Â─črenmek i├žin bir ┼čark─▒da tak─▒ld─▒m kald─▒m sanki ama kurs ┼čart gibi :) ben de cesaret edip video falan ├žeksem kar┼č─▒l─▒kl─▒ at─▒┼č─▒r─▒z belki :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Minikare
      Evet cnm bana da zor geliyor dikemem ama giyerim :)
      Ahaha super olur atisalim:)

      Sil
  40. Ablan─▒n eline sa─čl─▒k bluzlerine ve renklerine bay─▒ld─▒m:) Sen de g├╝le g├╝le giy:) Benim de diki┼č makinam var ba┼č─▒na bir ge├žebilsem a├žaca─č─▒m ben de youtube u ├Â─črenip dikece─čim kendime neler neler:) ─░kimiz de bekarken ablam da dikerdi bedenlerimiz ayn─▒yd─▒ beraber giyerdik. Gitar ├Â─črenmeye heveslenmi┼čtim bir ara ben de. Ders almaya ba┼člad─▒m biraz kar─▒┼č─▒k geldi biraz tembellik ettim ├Âyle kald─▒. B├╝y├╝k o─člum gitar, yan fl├╝t az da ney ├žal─▒yor. K├╝├ž├╝k o─čluma biz de piyano ve gitar dersi ald─▒rd─▒k. Gitti─čimiz kursla anla┼čmazl─▒k ya┼čay─▒p b─▒rakt─▒k sonra da devam─▒n─▒ getirmedik. O─član da bizim zorumuzla gidiyordu istemedi ├Âyle kald─▒.

    Bu arada izleme butonun gitmi┼č san─▒r─▒m izlediklerimde ad─▒n ├ž─▒km─▒yor payla┼č─▒mlar─▒n gelmiyor. Sayfana bakt─▒m buton g├Âr├╝nm├╝yor bir bak istersen. Sevgiler:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Emredersinizz
      Vaoow gizli bir yeteneksin sen o halde;) insallah firsat bulur dikersin cnm. Cok tesekkurler.
      Buton bilmem ki niye yok oldu bakiyim sagolasin ­čĺĽ

      Sil