1 Temmuz 2016 Cuma

Kandil-Bayram-Tatil



Merhaba tatlı arkadaşlarım. Buraları çok özledim ben. Yazılarınıza hep geliyorum ama bir türlü yorum atamıyorum.
Şu anda Kuşadasındayım, tatilde burada oluyoruz. Ben işime home office devam ediyorum. Ancak internetim çok kapasiteli değil burada.  bir de oğluşun peşine koşmaktan yorum atacak mecalim kalmayooor :D hele ki cepten birşeyler yazmak cidden çok zor :(  

Yaz mevsimi biraz blogumu havalandırayım :) tadilat gibi olsun madem . Fırsat bulunca tatlı arkadaşlarım hepinize yorumlar da atacağım blogumu da güncelleyeceğim . 
Birkaç arkadaşımı instagramdan faceden takip ediyorum.  Benim insta hesaplarım 
@dkerdogan ve @teraryumperisi 

(Ablamın teraryumlarını sosyal medyadan ben yönetiyorum genellikle :) )  

Teraryumperisi bloguna da sadece görselleri gireyim diyorum. Ablam onu da pek anlamadı :D 
O yüzden yoruma kapatırım siz de beğenirseniz sadece +1lersiniz şekerlerim <3

Kederli günler yaslı günler yakamızı bırakmadı bir türlü. Bugünse umutların yeşerebileceği dualarımızın yumak olup dünyamızı büyük bir enerjiyle kaplayacağı kutsal bir gün. 
Bu vesileyle hepinizin Kadir Gecesini kutluyorum arkadaşlarım.
Bayrama da yaklaşıyoruz. Herkese mutlu huzurlu bayramlar diliyorum .  Sevdiklerinize ailelerinize selamlar yolluyorum. 


Ben yaz mevsiminde fazla blogta olmayacağım diye beni unutmaya kalkmayın amaniiin çok kızarım ona göre ;) 

Kucak dolusu en kocamanından sevgiler tatlı arkadaşlarım. Mutluluklar sağlık sıhhat sarsın dört yanınızı, teşekkürle dolsun o güzel kalpleriniz <3<3<3 


 Not : Sevgili Aytül arkadaşımızın harika bir mimi var sağolsun beni de mimlemiş. Kendisi o kadar tatlı yazmış ki zaten çok edebi yazıyor hemşerim :) Onu da ilk fırsatta yapacağım. Siz kendisininkini okuyun hatta bu mimi yapın derim. Kısacık yaşam hikayeler çıkacak ortaya o kadar tatlı ki !!!
Aytülcüğümün mim yazısı için TIK TIK . 

Bu arada , biraz bloga ara verince arayıp soran canlarıma da kocaman teşekkürler . <3 



Haydi bakalım şimdilik bu kadar , yaz mevsimi coşkuyla neşeyle geçsin inşallah;)
Yoruma kapalı tutuyorum arkadaşlarım bu postu ;)