1 Ekim 2016 Cumartesi

Blogumu bi havalandirayim ­čśŹ




Merhabalaaar sevgili blog arkada┼člar─▒m!!!. Cok uzun bir ara oldu. En son 14 Temmuz'da payla┼č─▒m yapm─▒┼čt─▒m. Sevgi ve sayg─▒y─▒ sonuna kadar i├žinize ├žekti─činiz  "K├╝├ž├╝k Aga├ž'─▒n E─čitimi" kitab─▒yla ilgili payla┼č─▒m─▒mdan bir g├╝n sonraki o hazin olay beni de buralardan kopard─▒ gitti.


Darbe giri┼čiminin etkilerini hala yas─▒yoruz ve k─▒sa vadede ├ž├Âz├╝mlenecek bir olay da de─čil bu. ├çocuklar─▒m─▒z ve gelece─čimiz i├žin dua ediyoruz. ├ťlkemize oynanan hain oyunlar t├╝m ihanet edenlerin aya─č─▒na dolans─▒n diyedir ahlar─▒m─▒z. Hangi parti hangi g├Âr├╝┼č hangi ├Ârg├╝t olursa olsun buna sebep olan ve te┼čebb├╝ste bulunan herkes cezas─▒n─▒ ├žeksin.

Bug├╝nleri de g├Ârd├╝k dostlar─▒m .├ťz├╝nt├╝s├╝n├╝ atam─▒yoruz i├žimizden. Gelece─če y├Ânelik endi┼čeler hakim her yerde. Kenetlenmek laz─▒m. Sadece kenetlenmek. Bizim bayra─č─▒m─▒zdaki kan karde┼č kan─▒ olamaz. Bu topraklar ihaneti kald─▒rmaz.

Mehmet Akif'in milli m├╝cadele y─▒llar─▒nda kaleme ald─▒─č─▒ ┼ču dizeleri unutmamal─▒y─▒z :


''D├╝nya ko┼čuyor'' s├Âz m├╝? Beraber ko┼čacakt─▒n;
Heyhat, b├╝t├╝n azmi sen arkanda b─▒rakt─▒n!
Madem ki uyand─▒n o medid uykulardan,
Bir par├žac─▒k olsun, hadi, hi├ž yoksa, k─▒m─▒ldan.
D├╝nya ko┼čuyorken yolun ├╝st├╝nde yat─▒lmaz;
Davranmayacak kimse bu meydana at─▒lmaz.
....
Ey yolcu, uyan! Yoksa ├ž─▒kars─▒n ki sabaha:
Bir kupkuru ├ž├Âl var; ne ─▒┼č─▒k var, ne de vaha!
****



Evet dostlar─▒m yaz mevsimi s─▒cakt─▒ , ya┼čan─▒lanlar ise buz gibiydi.  Velhas─▒l yeni mevsimler geliyor. Nefes ald─▒─č─▒m─▒z her g├╝n umuttur , te┼čekk├╝rd├╝r.

****

Foto─črafta Marmaris'te bir koya hayranl─▒kla bak─▒yorum. Hayat g├╝zel, d├╝nya g├╝zel, ├╝lkemiz g├╝zel. D├╝nyan─▒n bu nimetleri kar┼č─▒s─▒nda nas─▒l olur da insano─člu sayg─▒dan mum gibi erimez.  Neyse ├žok fazla uzatmayay─▒m. Serzeni┼čte de bir had olmal─▒ de─čil mi?

├ľzlemi┼čim buralar─▒ ;)  Blogcu─čumu temizleyip tozunu al─▒p havaland─▒ray─▒m :) yeni yay─▒nlara haz─▒rlayay─▒m ✍️.   Blog ziyaretlerine ba┼člayay─▒m :)­čĆâ 

Huzur dolu payla┼č─▒mlarda bulu┼čmak dile─čiyle.­čĺÜ

Kucak dolusu sevgiler.­č弭č弭čĺĽ

44 yorum:

  1. Ho┼č geldiniz, ho┼č yaz─▒n─▒zla :)

    Yan─▒tlaSil
  2. ─░nan─▒r m─▒s─▒n ara s─▒ra bloguna girip bakt─▒m, bir ┼čey yazd─▒n m─▒ diye. Payla┼č─▒m─▒n─▒ g├Âr├╝nce ├žok sevindim, ho┼č geldin Derya hatuncum ❤

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Emine Hatuncum ne vefal─▒ym─▒┼čs─▒n tatl─▒m sen. ├çok te┼čekk├╝r ediyorum sana. Ho┼č buldum <3<3<3

      Sil
  3. Ho┼č geldin can─▒m, ┼čiir harikaym─▒┼č, herkese okutmal─▒.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ho┼čbuldum Handanc─▒m. Evet ┼čiir muhte┼čem , buradaki k─▒sa bir al─▒nt─▒s─▒. ├çok sevgiler <3

      Sil
  4. Ho┼čgeldin Derya'c─▒m, ben de nerede bu k─▒z diyordum. Ya bu ├╝lkede ya┼čamak stres sebebi. Ama blo─čunu ihmal etmene sebep olmas─▒n ├ž├╝nk├╝ yazsan da, yazmasan da olanlar olacak, hatta belki yazarak daha rahatlars─▒n. :) Sevgiler...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. M├╝jde can─▒m ho┼čbuldum;) ├çok hakl─▒s─▒n olanlar oluyor sadece enerjim kalmam─▒┼čt─▒ . G├╝zel bir bak─▒┼č a├ž─▒s─▒ sevgiler can─▒m <3

      Sil
  5. Ho┼č geldiiiiin :))) ├ľzletme bu kadar..

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. G├Âk├že ho┼čbuldum. Tamam ├Âzletmicem :) <3

      Sil
  6. Ho┼čgeldin FeLady :) Bug├╝nler de ge├žecek elbet, daha k├Ât├╝leri gelmesin de...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Blanac─▒m ho┼čbuldum ;)
      Ge├žer neler neler ge├žmedi ki ;) Allah korusun tabii . Sevgiler can─▒m <3

      Sil
  7. nerelerdesin abla ya g├Âz├╝m├╝z yollarda kald─▒ :)

    Yan─▒tlaSil
  8. Ho┼čgeldin Derya abla. :) Bence de bu t├╝r i┼člere kalk─▒┼čanlar cezalar─▒n─▒ ├žekmeli ama kurunun yan─▒nda ya┼č da yanmas─▒n. ├ťniversite ├Â─črencileri ┼ču an zor durumda... :( Foto─čraf─▒n ├žok g├╝zel! <3 :*

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ─░lknurcum ho┼čbuldum cn─▒m <3 Evet maalesef ya┼člar yan─▒yor :( sa─čol can─▒m o senin g├╝zelli─čin <3

      Sil
  9. Ho┼čgeldiinnnnnnn Demirkad─▒n :)
    ├ľzlettin kendini Marmaris'e bir kere gidebildim ve ├žok g├╝zeldi ├žok sevmi┼čtim :) Musmutlu g├╝zel g├╝nlere uyanal─▒m in┼čallah ­čÖĆ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ho┼čbuldum G├Âzdecim. Ger├žekten ├žok g├╝zel bir yer. ─░n┼čallah can─▒m sevgiler <3

      Sil
  10. Birlik oldu─čumuz s├╝rece bu ├╝lkeyi kimse b├Âlemez ;) umar─▒m payla┼č─▒mlar─▒na bir an ├Ânce ba┼člars─▒n :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├ľmer ,
      Heyt be :) ├ľyle ama dp─čru tabi . Birlikten kuvvet do─čar. ├çok te┼čekk├╝r ederim. ;)

      Sil
  11. Heeeey, ben bu yaz hep Marmaris'teydim, bloguma da hatta daha ├žok Instagram'a da bir s├╝r├╝ foto─čraf koydum! :) Marmaris g├╝zel de─čil mi? :))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Mert ├žok ┼čansl─▒ym─▒┼čs─▒n. Marmaris harika bir yer ;)

      Sil
    2. Siz as─▒l Aynur Han─▒m'─▒n kitab─▒ yorumlamas─▒n─▒ izlediniz mi: http://kafadergi.blogspot.com.tr/2016/09/aynur-hanim-ters-duzu-yorumluyor.html :) :)

      Sil
  12. Ho┼čgeldin can─▒m. ├ľzlemi┼čim. Art─▒k havaland─▒rman bitince g├Âr├╝┼č├╝r├╝z. Kolay gelsin. Ayr─▒ca yazd─▒klar─▒n ortak derdimiz. ├çok yaz─▒yorum bu konuda ama hala i├žim dolu. Allah hakk─▒m─▒zda hay─▒rl─▒s─▒n─▒ versin can─▒m. Sevgiyle :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ece Ablac─▒m amin can─▒m ├žok te┼čekk├╝r ederim. Kocaman ├Âpt├╝m <3

      Sil
  13. Abla karde┼č teraryumlara dald─▒n─▒z buralar─▒ unuttunuz demi┼čtim :) Ho┼č geldin :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Z├╝lalcim ehehe ├žok te┼čekk├╝rler can─▒m ho┼č buldum sevgiler<3

      Sil
  14. Deryammm gelmi┼č ho┼čgelmi┼č ­čĄŚ. Biz ├žok ├Âzledik seni. Bakt─▒m ben sana hep d├Ând├╝n m├╝ d├Ânmedin mi diye. Ara s─▒ra instagram da g├Ârd├╝m ama aktif de─čilim ki orda da pek ­čśŐ. Neyse ├žabuk bitir toz alma i┼čini de tamamen kar─▒┼č aram─▒za. Ne ├žok hakl─▒s─▒n b├╝t├╝n yazd─▒klar─▒n da. Son y─▒llarda da ├╝lkemiz, gen├žlerimiz, ve ├žocuklar─▒m─▒z i├žin ne ├žok endi┼če duyar olduk. Allah selamete ├ž─▒kars─▒n in┼čallah. G├╝zel g├╝nler g├Ârebilece─čimiz umudunu hala i├žim de sakl─▒yorum. Sevgilerimle ­čśŐ­čĺľ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Zehraac─▒─▒─▒mm can─▒─▒m <3<3<3
      Amin tatl─▒m in┼čallah. ├çok ├Âp├╝yorum g├Âr├╝┼čmek dile─čiyle <3<3<3

      Sil
  15. Geri d├Ân├╝┼č├╝ne ├žok sevindim. ─░nan ├Âzledik. Evet zor g├╝nler ya┼čad─▒k. Blog yaz─▒yorum ama gel bir de bana sor. Baz─▒ ┼čeyler zoraki oldu bu d├Ânemde. Allahtan diki┼čle kafa da─č─▒t─▒yorum ama hayat ├žok zor. ─░n┼čallah g├╝zel g├╝nler olur art─▒k hayat─▒m─▒zda. Ayr─▒ca Mehmet Akifin ┼čiiri de ├žok anlaml─▒ olmu┼č. Y├╝re─čine sa─čl─▒k can─▒m benim. Tekrar ho┼č geldin...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Nilg├╝n can─▒m ke┼čke bende de bir el becerisi olsayd─▒ diyorum sizleri g├Âr├╝nce. Kafa da─č─▒tmak laz─▒m en iyisi yap─▒yorsun tatl─▒m. Ho┼čbulduk kucak dolusu sevgiler <3<3<3

      Sil
  16. Ho┼čgeldin Demir anne, benzer sebeplerle, ayn─▒ zamanlarda ka├žm─▒┼č, ayn─▒ zamanda d├Ânm├╝┼č├╝z bloglara. Dualar─▒m─▒z ortak, ahlar─▒m─▒z ortak...

    Binbir hevesle "K├╝├ž├╝k A─čac─▒n E─čitimi" kitab─▒n─▒ ald─▒m ama kargo po┼četinden bile ├ž─▒kartamad─▒m. "K├╝rk Mntolu Madonna"ya haks─▒zl─▒k ediyor gibi hissediyorum ama merak─▒m ├Âne ald─▒ bu kitab─▒, di─čerleri gibi elime yap─▒┼čmazsa, bi yorumcuk katk─▒m olacak benim de kitap yaz─▒lar─▒na.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. de kubadc─▒m mimarc─▒m :) bi toparlanal─▒m art─▒k di mi ;) hadi in┼čallah okursun can─▒m bakal─▒m sevecek misin ├žok ├Âperim <3<3<3

      Sil
  17. Hiaaaaa geldi ya┼čyoooo !!! Demem odur ki bu yaz da blo─čunun ├╝st├╝ne ├Ârtt├╝─č├╝ ├Ârt├╝y├╝ kald─▒rd─▒ u├žtu geldi kondu. Sa├žlar k─▒z─▒l iyiymi┼č ama neden bu b├Âyle de d├╝nya b├Âyle k─▒z─▒l de─čil der iyi haftalar bizimle olsun derim.
    aha dedim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Syrakusaaa ahahah :D ├Âl├╝ numaras─▒ yapm─▒┼čt─▒m ehehe :) aha yine dedi valla , ├Âzlemi┼čim komik syrakuzucu─čumu:) sevgiler <3

      Sil
  18. Oh tertemiz, sonbahar kokulu olmu┼č bu g├╝zel blog. Arkadan re├žel kokular─▒m─▒ geliyor ne :)
    Ho┼čgeldin Demir han─▒mc─▒─č─▒m. ├ľzlemi┼čtim seni, ila├ž gibi geldi bu yaz─▒n.
    Ben umutluyum yar─▒nlar i├žin, i├žimde yok edemedi─čim ┼č├╝phe olsa da, g├Ârmezden geliyorum. Yoksa bu hayat ├žekilmez.
    O─člu┼čla ├Âpt├╝k Demir Han─▒m─▒m─▒z─▒, kocaman kocaman <3

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ah hanfendiciiimm ah :) h─▒mm ne huzurlu mis kokulu yorum k─▒z b├Âyle... re├žel yapas─▒m geldi. haz─▒r ├žilekler varken yapay─▒m :)
      Ben de umutluyum can─▒m zaten umutlu olmazsak umutsuz ev kad─▒nlar─▒ olup dizi mi ├žekece─čiz :p
      Kesinlikle yoksa hayat ├žekilmez Biz de sizi ├Âp├╝yoruz bi s├╝r├╝ bis├╝r├╝ ^.^

      Sil
  19. Hosgeldin canim. Insan olarak siyasetin disinda kalamasak da bloglarimiz bizim d├╝nyalarimiz. Bir anlamda desarj oldugumuz yerler. Sen yine yazilarini yazmaya devam et :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Deryacim haklisin cok tesekkurler canim sevgiler­čĺĽ

      Sil
    2. Deryacim haklisin cok tesekkurler canim sevgiler­čĺĽ

      Sil
  20. Merhabalar Derya han─▒mc─▒m,
    Ne ho┼č bir kitap,
    umut her zaman olmal─▒ i├žimizde, mesela ben. umutsuz ya┼čanmaz diye d├╝┼č├╝n├╝yorum. Ve o umut i├žimde var olduk├ža da sabretmeye, dayanmaya ve inanmaya devam ediyorum.
    G├╝zel ve de─čerli bir kitap bana g├Âre..
    Ne g├╝zel de aktarm─▒┼čs─▒n─▒z.
    Y├╝re─činize sa─čl─▒k diyorum.
    Tekrar g├Âr├╝┼čebilmek dile─čiyle, kocaman kocaman sevgiler g├Ânderiyorum.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ho┼čgeldin Fatmac─▒m
      ├çok te┼čekk├╝r ederim. Umutsuz ya┼čanmaz en iyisini yap─▒yorsun.
      Ben de sana kocaman sevgiler yolluyorum hem┼čerim ;) ­č弭č弭čĺĽ

      Sil