27 Ekim 2016 Perşembe

Blogların Faydası 💕 💞

Merhaba arkadaşlarım . Çoğu zaman herkese yoruma yetişemesem de iyi blog okuyorum. Bazen hızla göz gezdirip çıkıyorum. Bazen bir postunuza defalarca gelebiliyorum .

Ara sıra paylaşımlarımda  blogger arkadaşlarımda görüp denediğim şeylerden bahsediyorum.

Bugünkü postumda da son olarak bloglardan nasıl faydalanmışım bunu paylaşayım istedim. Sizlerin de mutlaka güzel kazanımları oluyordur yorumlarda okumak isterim :) Bi de ben hiç kısa kesemiyorum postları beceremedim bir türlü. Uzun oluyor yazılarım hep :/ Şimdiden okuyabilme gücü diliyorum :D


Kategorilere  ayırayım hemencik :


      1. YEMEK      🍴

Mutfakla aram çok çok iyi değil arkadaşlar itiraf ediyorum:) Pek sevemedim yemek yapmayı ben. Bunda Demir'in de katkısı büyük. Minnakken öyle iştahsızdı ki ömrümü mutfakta harcadım diyebilirim. Onu yemezse ,bunu yer şunu yer derken az kalsın kafayı sıyırmak üzereydim. O yüzden yemek yaparken hep bir isteksizlikle başlıyorum. Ancak enerjimi toplayıp öyle elime alıyorum malzemeleri. Yoksa o negatif enerji geçer yemeğe. Bunun için de mutlaka hep şarkı söylüyorum arkadaşlarım. Ben yemek yaparken yüksek ses ve oktavdan şarkı söylerim. Tahta kaşık mikrofonum olur :) Bazen de tencereler tavalar bateri olur. Ara sıra çok kaptırırım kendimi elimde tahta kaşık gözüm kapalı ocakta yemek yanmaya başlar :) ki yemeğin dibindeyimdir ama yemeğin dibini tuttururum :) bu da bir yetenektir. :)
Öyle öyle zevk alırım yemek yapmaktan kendimce. Tabii konu komşu ne durumdadır bilinmez henüz bi şikayet gelmedi. 😌

Bu uzun itiraftan sonra  dönelim postumuzun ana konusuna.
Efendim biliyorsunuz Zehra arkadaşımız muhteşem tarifler veriyor. Ben ondan istifade ediyorum. Tarif veren tüm arkadaşlarımızdan istifade ediyorum elbette. Bu sefer Zehranın bir tarifini denedim. "Patates Pizzası" Tarifin detayları BURADA Benim malzemeler biraz eksikti salam sosis yoktu.
Ama süper oldu yaa. Yanında da çayla. Hem bu tarif glutensiz bir tarif ;) Ben çok sevdim .
Zehranınki gibi güzel gözükmüyor sanki dağıldı biraz benimki. Malzeme eksiklğindendir canım yoksa ne yani beceremedim mi sanıyorsunuz :p

Amaa şiddetle tavsiye ediyorum deneyin yiyin afiyet olsun şimdiden. Zehracığıma da kocaman teşekkürler. Ne hamarat kadın yahu yaptığı ekmekleri gördünüz mü Maşallah ;)  ✌️ 😍

      2. DOĞAL GIDA TEMİNİ       🍏 🍎


DEKUBAD arkadaşımız  bir postunda İpek Hanım Çiftliğinden bahsetmişti. Ben de merak ettim yazdım yorumda. O da açıkladı sağolsun. Buranın internet sitesi var. İrtibata geçince size haftalık liste yolluyorlar. Bu çiftlik Nazilli/AYDIN'da tamamen doğal ürünler üretiyor ve  heryere kargolanıyormuş. Ben de hemen çiftliğin sahibi Pınar Hanımla yazıştım. Her cumartesi bana fiyat ve ürün listesini yollayacak.. Böyle yerlere çok ihtiyacımız var. 
Çiftliğin web sitesi ipekhanim.com
Dekubad arkadaşımızın blogu >> DEKUBAD



Birkaç tane daha kategori yapacaktım ama post uzun oldu. Başka posta yapacağım inşallah. 

Keyifli mutlu neşeli günler olsun hepimize  💕 💞 💓 💗 💖

36 yorum:

  1. Merhaba alba.
    Bu konuda çok haklısın, bende evde yalnız kaldığımda özellikle blog yemeklerinden tarif alıyorum. Gerçi bu konuda çok beceriksizim bir şey yapamıyorum da :) ama tarifleri ilk ağızdan almak gerçekten çok faydalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökhancım
      önemli olan yetenek değil çabalamak :D maşallah sana ;)

      Sil
    2. Gökhan ablacım bak sırf sen daha iyi anlayıp, daha kolay yapabilesin diye tane tane, püf noktalarına kadar anlatıyorum ama =). Eminim yapıyorsundur sen yaa marifetlisin sen marifetli =)).

      Sil
  2. Çok sevimli bir paylaşım olmuş :) Ben de bloglardan yararlanmayı çok seviyorum. Kitap, müzik, film, yemek...müthiş bir bilgi kaynağı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenaycım evet doğru bilgi kaynağı gerçekten de.. Çok teşekkürler canım <3

      Sil
  3. Zehra'nın tariflerine ben de bayılıyorum. Ancak üşengeçlikten cesaret edemiyorum:)))doğal ürünler de iyiymiş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdecim
      Ne olacak bizim bu üşengeçliğimiz yaa :) Ben teşekkür ederim canım <3

      Sil
  4. Kendimi çoook uzun bir yazıya hazırlamıştım, psikolojimle oynadın hatun ahahahaaaa :)))
    Bloglar candır, neşedir, öğreticidir, bazende sinir edicidir :))
    Ben yetişemediğimde sinir oluyorum hemen belirtiyim :)))
    Onlara gün 48 saatte bana mı 1 saat diye söylenebiliyorum hatta :)))

    Postun gerisini bekliyorum bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebocuum ben de son anda ani fren yaptım az kalsın camdan fırlayacadım kızzz :)
      yaw bi an empati yaptım ; yok anacım dedim: dur dur :)
      Evet canım yetişemiyoruz bazen yapacak brşey yok hayatımızın içinde birsürü uğraşımız mesuliyetlerimiz var .
      Olduğu kadar olmadığı kader :)
      Çok teşekkürler fıstık kocaman öpüyorum <3

      Sil
  5. uzun yazı konusunda ben de kendmi tutamıyorum yazdıkça yazıyorum :D bloglar olmasa bir çok şeyden haberim olmayacak cidden benim de. her kategoride bloglar iyi ki varlar, sizin de elinize sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrimcim normalde çok ta konuşur musun ben bazen uzun konuşurum. Ama kendimde sevdiğim bir özelliğim var göz teması kurarak anlatırım. Karşımdakinin gözünde oynamalar olunca hemen keserim o an anlarım uzun konuşmaya başlamışım :) galiba ölçüyü tutturmak gerekiyor bakalım çabalayalım :)
      çok teşekkür ediyorum canım sevgiler

      Sil
  6. Kolay ve değişik tarifler bulunca pek memnun oluyorum. Bilsem de okuması iyi geliyor tariflerin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşeicim aynen öyle. Okuması fotolara bakması keyifli oluyor. sevgiler canım <3

      Sil
  7. Bloglardan ben de çok şey öğrenmişimdir :) Teflonu bozulduğunda tost makinamı yağlı kâğıtla kullanabileceğimi söyleyen arkadaş şu anda nerede bilmiyorum ama kulaklarını hep çınlatırım.

    Zehranın patates pizzasında benim de gözüm kalmıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancım
      ahah bu durumda ben de seni anacağım artık bak birşey daha öğrenmiş oldum. Öğrenmek sonsuz bir döngü yaa :)
      sevgiler <3

      Sil
    2. Çınlayacak kulaklar çoğaldı haberiniz olsuun :)

      Sil
  8. Film olursa yeşillenirim ancak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Randle :)
      çok şanslısın film tutkunu blogger sayısı oldukça fazla. bak mesela filmgundemi.com zülal arkadaşımızın sayfası. ondan arada bir roka marul vb yeşillikler bolca temin edilebilir :D
      çok titiz çalışıyor bu arada filmler konusunda öneririm ;)
      teşekkürler , senin bu kendine özgü uslubuna da hayranım :) sevgiler <3

      Sil
  9. Çok leziz. Bu blog açmakla sadece çok etkin bir blog yazarı değil, çok iyi de bir blog okuyucusu oldum zaten. Çok şey öğreniyorum çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifi de uygulayacağım en kısa zamanda...

      Sil
  10. Ben de en çok Zehra'dan yemek tarifleri ve Zülal'den filmleri öğreniyorum vee, Zehra'ya komşu olmayı planlıyorum;) En azından Birlikte misafirliğe gidelim;)

    YanıtlaSil
  11. Ahaha ne kadar güzel bir sürpriz bu Derya'cım, Deryamm =). Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum gerçekten. Ağzım kulaklarım da yazamıyorum gülmekten =). Ellerine sağlık Deryamm çok güzel görünüyor vallahi =). Hem salam sosis olmasada olur, zaten adı üstünde pizza bu üzerine ne istersen koy, artık Allah ne verdiyse =). Ne güzel kadınsın sen Deryamm =) ♥. Kepçeyi mikrofon yapıyorsun haa çok güldüm yaa gerçekten alemsin valla =). Bende bloglardan çok şey öğreniyorum, blog yazmaya başlamadan önce sadece bilgi lazım olduğun da girdiğim internet şimdi blog bağımlılığım oldu =). Bende her bloğa yetişememenin üzüntüsünü yaşıyorum =). Bir de gerçekten bu postları ben de kısa kesemiyorum neden ki acaba bir keline, bir kelime daha dedikçe bir bakıyorum almış başını gitmiş =). Sadece yayınlarımı yorumlarıda kısa kesemiyorum bi dur de bana Derya, bi kov beni yaaa =)).

    YanıtlaSil
  12. Canımcım blogların en sevdiğim yanı da sizler gibi güzel yürekleri tanıma imkanı bulmam oldu.
    Zehracığımı da severek takip ediyoruzzzz

    YanıtlaSil
  13. Ay zehranin blogundan ben de ayrilamiyorum. Ama mutfak konusunda haklisin eskiden keyif alirdim 5kisilik aileye her gün pisirip bazen de begendiremeyince sevmiyorum artik.

    YanıtlaSil
  14. Bloglar kesinlikle faydalı. :)

    Granola barı elbette blogda paylaşırım. Hatta yaparken canlı canlı instagram'da instastory'de de... :)

    Ama sizinki niye olammıştı? :( Nesi eksikti? ?

    YanıtlaSil
  15. kesinlikle bloglardan faydalanıyorum ben de , ne güzel hem de dostluklar kuruluyor , hem de yeni şeyler öğreniliyor...

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel yemeklere de el atmışsın.Ellerine sağlık.
    Annemle ilgili ilgin alakan için ayrıca sağol.

    Sokrates-Platon vaaaav o felsefe bu aralar beni sarar.
    Hastahanelerde gözlem yapmak,egomuzu,zayıf yönlerimizi,acizliğimizi,gücümüzü ne güzel sergileyen yerler.
    Çok değerli incelikle işlenmiş bir felsefe kitabı okumak isterim.

    YanıtlaSil
  17. Aaaaa, sürprize bak sen. :)))
    Demir anne, ne tatlısın sen ya. Cumartesi liste gelmiştir o halde, ürünler hakkında ufak bilgiler yazayım da, hayal kırıklığı olmasın.

    YanıtlaSil
  18. Zaten Zehra öyle bir yazıp anlatıyor ki hemen pişirip yiyesim geliyor :) Senin gibi bloglardan faydalanıyorum tabii ki, zaten blog yazmaya başlamam da bu şekilde olmuştu. İpek hanım'ın çiftliğine de bir göz atayım. Kalemine sağlık Derya'cım :)

    YanıtlaSil
  19. Hiç kozmetik bloglarına gelmiyormusun:))

    YanıtlaSil
  20. Kırmızılımmmmmm :) nbr :D
    'Bitmemiştir yahu' dedim baktım baktım devamı yok. Hem de kısa yazamıorum derken! :D
    Emeğe saygın harika :)
    Zehra yüzünden çıldırcam ben de :P bu ara artırdı da paylaşımları... zor duruyorum :P
    Veee İpek hnmın çiftliği... Atakan sadece oradan yedi ne yediyse şimdiye kadar :)
    Reklam istemedikleri ve yetişemedikleri için yaymıyorum ben, aramızda kalsın hemen sil sen de, yoksa siparişlerin 'yetmedi' yazısıyla dolar bak :P ahaahha ;D
    Canım özledim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. En sık uğradığım yemek blogu Kurabiyeci Miss :) Ciddiyim bu konuda. Pizza tariflerine bende göz koydum. Bir gün tarife harfiyen uyarak yapacağım. :)
    Yazını okurken birdenbire bitince şaşa kaldım. 'Okuyabilme gücü diliyorum' cümlesinin yarattığı bir etki sanıyorum. :) Sevgiler diliyorum.

    YanıtlaSil
  22. Bloglarla tanıştıktan sonra insan kopamıyor. Ben şahsen öyle oldum. Ve gerçekten çok şey öğrendim çok faydasını gördüm ve çok tatlı insanlarla tanıştım. Bu arada yemek yapma konusunda aynıyız şekerim. Ben de çok sevmem, pek sevmem, zorunda olduğum için yaparım. Eşim için , çocuklar için falan. İşte o zamanlarda bende bloglardan çok şey öğreniyorum. İyiki bloglar var. İyi ki varız.

    YanıtlaSil
  23. Geçen verdiğin bu linkten tarifi yaptım. Bayıldılar. Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  24. Ay çok güzel bir konuya değinmişsin. Bende farklı kategoride olan bloglardan farklı şekillerde faydalanıyorum. Elimden geldiğinde yorumlarımı eksik etmiyorum :)

    YanıtlaSil