29 Şubat 2016 Pazartesi

Blog Yazarlığınız Hakkındaki Düşünceleriniz Mimi


Merhaba arkadaşlar. Yeni bir blogger olarak öncelikle çok sıcak karşılandığımı belirtmek istiyorum.
Bloglarında bloguma yer veren sevgili arkadaşlarım beni ne kadar mutlu ettiler bilemezsiniz.
Deeptone, Sevdicann sağolun. ve diğer arkadaşlar da çok tatlı karşıladılar onlara kocaman teşekkürler.
 Bu da beni motive ediyor açıkçası. Topu topu 5 tanecik postum var ama arkadaşımız Sevdicann sağolsun mimlemiş. Teşekkür ediyorum hemen cevaplıyorum.



1.Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan söz ediyor musunuz?

Evet eşim ve ablam biliyorlar.

2. Neden blog yazıyorsunuz?

Nette birşeyler ararken çok karşılaşıyordum bloglarla. Yorumlarına yazılara felan bakıyordum. Hoşuma gidiyordu. Sonra Küçük Şeyler kitabında Üstün Dökmen "hayatınızdaki enstanteneleri kaydedin" demiş. Hafızam zayıf olduğu için ben de neden yaşamımdan kesitler biriktirmiyorum dedim. Bir de okuduğum kitapları da unutuyorum. Kendi uslubumca özetler , geriye dönük bakarım diyordum. Bu açıdan blog açmak aklıma geldi.

3.İlk yazınız ile en son yazdığınız yazı arasında ne gibi farklar var?
Daha 5 postcuk oldu :)

4.Blog yazmak normal yaşantınıza neler kattı?
Tatlı bir heyecan.

5.Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?
Bunu söylemek benim için erken

6.Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?
Kitap, koku, müzik, oğlum, sokaklar, doğa herşey mi desek :)

7.Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musunuz?
Evet o kadar sıcaklar ki ;)

8.Rahatsız olduğunuz konular var mı?
Zaman sıkıntım biraz var kendimle ilgili rahatsızlık bu. Onun dışında herşey güzel;)



Çok teşekkürler Sevdicann. İsteyen herkes yapsa bu mimi nasıl olur? çok sevinirim.

Sevgiler..

28 yorum:

  1. Kısa ve öz olmuş, hepimiz genelde aynı şeylerden dem vurmuşuz ;))

    YanıtlaSil
  2. Kısa ve öz. . İleride daha çok şey biriktirmiş olacaksin. Yeni bloggerlara destek olmak iyidir. Deeptone bana da destek olmuştu çok mutlu olmuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdcann,
      inşallah ben de öyle umut ediyorum canım sağolasın;)

      Sil
  3. Hayırlı uğurlu olsun. :) Kim bilir neler yazacaksın? Kimi zaman yazacak bir şey bulamıyor gibi olsan da illa seni klavye başına oturtan bir neden oluyor. Hoşgeldin Bloglar Alemine. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahçe perim,
      :) sağolasın , vatana millete :) hoşbuldum canım ;)

      Sil
  4. bende diyorum ki Felady! sende yap, zaten yapmışsın ki :)))
    Ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo felady filan bak bu çok hoş oldu Korefenomeni :) sağol canım

      Sil
  5. :)) kisa oz ve samimi yazmışsın hosgeldin tekrar;)

    YanıtlaSil
  6. Blog yazmaya başlayınca insan sevgiyle de bağlanıyor.. uzun yıllar yazmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkli pasta sepeti,
      evet ben de öyle hissediyorum çok sağol canım;)

      Sil
  7. Yormuyorum hayırlı olsun, kitaplar sevdiğim bir konu, tekrar görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  8. Yormuyorum hayırlı olsun, kitaplar sevdiğim bir konu, tekrar görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle bloğunuz hayırlı uğurlu olsun blog dünyasına hoş geldiniz demek istiyorum.
    Sizi tanımak adına güzel bir mim olmuş. :)
    Kaleminize ve yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökhan Tekin,
      Çok teşekkür ederim gerçek anlamda hoşbuldum diyorum. Cidden çok hoş bir ortama geldim bu beni o kadar mutlu etti ki. Ziyaretin için teşekkür ederim.

      Sil
    2. Rica ederim.
      İşte blog yazmanın en güzel yanlarından bir tanesi, İnsanı mutlu etmesi :)
      Umarım hep mutlu olursunuz, her şey gönlünüzce olsun.

      Sil
    3. Gökhan Tekin,
      Teşekürler sizin de herşey gönlünüzce olsun.

      Sil
  10. ha haaa herkesin ortak derdi zaman ne kadar çok yapacak şey var hayat teknoloji ile kolaylaşsa da :) blog çok keyifli bişi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      evet hemşerim zaman maalesef evet. öncelik sıralaması yapmak gerekiyor her daim. aile-iş sosyallik vs... ama gerçekten çok keyifli. teşekkürler ;)

      Sil
  11. Daha nice postlariniz olur inşallah. Çok samimi ve iyimsersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün,
      Çok teşekkür ederim bu sözler acaip enerji verdi bana ;)

      Sil
    2. Enerjiniz zaten çok güzel maşallah.

      Sil
  12. Öncelikle hayırlı olsun:) Ben de yeni bloggerlardanım. Bloğumda her telden çalıyorum:) Bu arada ben de İzmirdeyim:) Bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emredersinizz
      çok teşekkürler canım.geldim ben bloguna ;)

      Sil
  13. Kısa ve öz, süper :)
    Ben bahsetmeyi unutmuştum ama zaman gerçekten çok büyük sorun. Ben bekar biri olarak bile 1 günü 24 saate sığdırmakta zorlanırken çalışan, çocuk sahibi kadınların onca şey arasında benden daha sık blog yazdığını görünce çokı şaşırıyorum. Bence 1 günü 24 saate sığdırabilmek sizin "süper" gücünüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serdar çok teşekkür ederim. Süper anneleriz biz :) yok aslında sık sık post giremiyorum ben de. halbuki kafamda hep birşeyler var paylaşmak için ama zamanım yetmiyor. Bugün iş rahat o yüzden bloglrı gezdim sabah rahat rahat. ama hergün öyle olmuyor:( e ne diyelim olduğu kadar ;) teşekkür ederim sevgiler

      Sil