25 Mart 2016 Cuma

Clotaire K Maqam - Etnik Tekno ve Bilgisayarın Sesini Yükseltme





Veee Lübnanlı Etnik Tekno ustası Clotaire K nin bence son yıllarda dinlediğim en muhteşem etnik tekno şarkı olan "Maqam" şarkısıyla haftasonuna enerjik bir hiphopla girelim mi. ? 

Hiphopu gören korkmasın. İçerisinde oryantal ezgiler, insan ürünü beatboxlar var. 
Kadın Vokalin adı Natacha Atlas. Sesi de çok hoş. Arapça bilen var mı? Clotaire K nin söylediği kısmı buldum ama kadın vokalin sözlerini bulamadım. Hemen müziği açmadan önce postun en altında paylaştığım ses arttırma slaytlarına bakın.

Aslında bir kitap yorumum olacaktı. Kitabın adı Minyatürcü. Bu kitabı okumak isteyenler merak edenler bir sonraki postumda detayları alacaklar;)

Haftasonu koşturmacaları aklıma gelince bu şarkıyı paylaşayım dedim.

Hayat hep dingin değil görüldüğü üzere , şarkılar da öyle ama.

Bazen kulağımız hafif tını isterken bazen de ortamına göre ve ruh halimize göre daha yüksek sesler, bas ve vuruşlar , hareketli ezgiler isteyebilir.

Özellikle güçlü bir müzik sisteminiz varsa , hatta arabada olursa daha iyi, bu tarz şarkılar sizi hoplatabilir.. Ama müzik sisteminiz yeterli değilse aynı keyifi veremeyecek maalesef.

Yine de ne yapabilirsiniz, çok yüksek sese ihtiyaç var ancak bilgisayardan dineleyebilirim sadece diyorsanız bilgisayarınızın sesini yükseltin. ama o normal ses yükseltmeden bahsetmiyorum.

Aşağıda slayttan detayları görebilirsiniz arkadaşlar. Manuel ilerletin fotoları. Takıldığınız yer olursa sorun bana. Kulaklığınız takın gelsin baslar, çalsın beatboxlar;) Bu şarkı çok yüksek ses ve basla gider arkadaşlarım ona göre ;)

Mutlu haftasonları..



28 yorum:

  1. Ben böyle teknolojik ayrıntıları sevmiyorum ama yaaaa. Bana ilk resim yetti, güzelce inceledim,birkaç pratik yaptım. Bu akşam da tekrar edersem sanırım iyice öğrenmiş olacağım :))) Şarkıyı hala dinlemekteyim. Güzel, tuttum ben bu parçayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve telvesi
      hadi bakalim keyifli dinlemeler;)

      Sil
  2. Bir de eq düzeylerini artırırken 'k' değerlerine dikkat etmek gerekiyor. Ses ile gürültü de doğru orantıda yükseliyor. Temiz ses rahatsız etmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdan Kalan
      Evet cnm. ekolayzerin iki altinda gürültü yok etme secenegi de var. onu belirtmedim slaytta. kurcalasinlar bakalim biraz arkadaslar :) sağolasın

      Sil
  3. Şimdi ben bunu yüksek sesle dinlesem yanda ki teyze ayrı duvarı yumruklar, alt kattan ayrı üst katı da sayım mi ki bilemedim :D En iyisi araba da dinlemek :) Yazıyı okumadan önce açtım okurken iyi gitti, tuttum ben bunu :))

    YanıtlaSil
  4. YAA KUZUM BENİ KİM TUTAR ALLAH KORUSUN BEN KISIK SESLE YAVAŞTAN NİHAVEND GİDEYİM:))MAZALLAH BU YAŞTAA:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAHALAH:)SEVDİM BEN BU BLOGU

      Sil
    2. mutluluklar sokağı
      cok tatlısın:). ben de seni cok sevdim ♥♥♥

      Sil
  5. Enerjin ve keyfin her daim yerinde olsun e mi ...
    Musmutlu bir hafta sonu olsun şimdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. didemcim sagol canim benim . sana da musmutlu haftasonlarii;) ♥♥

      Sil
  6. Bir ara dinleyeceğim. :) Oynak fıkırdak DemirLAdy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahceperim
      safiye sen var ya bunu begenmezsen kesin kulaklarimi "bas"larla cinlatir sağır eder sin:)♥

      Sil
    2. bahceperim
      safiye sen var ya bunu begenmezsen kesin kulaklarimi "bas"larla cinlatir sağır eder sin:)♥

      Sil
  7. Ne diyeyim ki ben şimdi nasıl yorum yazayım çıkamadım içinden :). Bu arada hala müziği dinliyorum herkes uyuyor o yüzden en alçak sesle dinliyorum valla ama olsun böylede güzel. Aha müzik bitti ben gideyim deryacım sen yeni bir müzik koyduğunda bana haber et tamam mı hemen gelcem şimdilik sevgiyle kal :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehracım:) kıyamam ya :) kocaman sevgiler

      Sil
  8. Ne diyeyim ki ben şimdi nasıl yorum yazayım çıkamadım içinden :). Bu arada hala müziği dinliyorum herkes uyuyor o yüzden en alçak sesle dinliyorum valla ama olsun böylede güzel. Aha müzik bitti ben gideyim deryacım sen yeni bir müzik koyduğunda bana haber et tamam mı hemen gelcem şimdilik sevgiyle kal :))

    YanıtlaSil
  9. Kitap yorumu deyince dedim benim kitap mı bitti diye... :) Müziğe bakıyorum şimdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert :) ah gençlik eşittir sabırsızlık. seni çok iyi anlıyorum biz de 20 lerimizden geldik. bak o zaman şöyle söz veriyim sana elimdekini bitirir bitirmez senin kitaba başlayacağım. genç kardeşlerimizi üzmemek lazım ;) sevgiler:)

      Sil
  10. babaanneye giderken mi natacha atlas dinliyoduuuun :) ayyy zehra da izmirliymiş yaaa :) ay mutluluklar sokağı da gelmiş. o benim manevi teyzem kiiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep:) izmirliler gittikçe artıyor yaşasın :) mutluluklar sokağı o zaman bizim de manevi ablamız olsun ;)
      babanneye giderken evet dinledik baslar tizler son ses :) benimkiler çok kızdı bana yaaa :D
      bi sakin yol yapamadık diye ahaha:) zaten fazla dinletmediler:( içimde kaldı hevesim.

      Sil
    2. :) manevi ablamız sürekli izmire geliyo zaten afyondan :) çok iyi kalpli tatlı biri o :) bi deee, "yani" ile ilgili gizli dosyaları :) x files, anlatcam sanaaa, çünkü çok dikkatilisiiiin cicişkoooo :)

      Sil
    3. deep evet yaa çok tatlı bir insan sevgi dolu. xfiles anlat anlat :)

      Sil
    4. İzmir'liyim deep ne güzel dimi Deryayla aynı şehirde yaşamaktanda çok mutluyum keşke sende İzmir'de yaşasan :))

      Sil
    5. zehracım canım ben de seninle aynı şehirde yaşamaktan mutluyum. aynı ilçedemiyiz acaba hı? ben bornova dayım ^.^

      Sil
  11. Şarkıyı ilk defa senden duydum. Çok d'a beğendim özellikle arabada dinlemeyi çok severim kayda alsam süper olur :) teşekkürler Derya :)

    YanıtlaSil