30 Ekim 2017 Pazartesi

Yeni Haftaya Merhaba ve Bayram Tebriği:)

Günaydııın sevgili arkadaşlarııım :) Kahvemi aldım geldim. Sabah sabah açılamadım, büyük boy fincanda Türk Kahvesi içerek açılayım , bi de sizlere mutlu haftalar dileyeyim, siz de bana eşlik edin kahvenizle, sohbetinizle dedim :)

Yakın çekim biraz ablak çıktım kusura bakmayın :D  Selfi çekimlerde hiç iyi değilimdir.

Selfie demişken aklıma geldi. Sevgili arkadaşlarım dün muhteşem, coşkulu bir 29 Ekim yaşadık İzmir'de. Biz bu coşku seline kapılıp ve  elimizdeki bayraklarla bayramımızı kutlamak için Alsancak'a koştuk. Biliyorsunuzdur 350 metre boyunda bir Türk Bayrağı taşındı. Biz taşımaya katılmayacaktık Bayrağımızı sallayıp tezahürat yapacaktık ve geçenleri alkışlayıp marşlara eşlik edecektik. Demirin okulu ve bitiremediği ödevleri olduğu için,  Demir yaşça küçük olduğu için biraz erken ayrılacaktık.

Bu arada bu coşkuyu hiç kareleyemedik çünkü şarjlarımız bitti. İyi ki de bitti. Neden mi?


Selfi yapalım , sosyal medyada paylaşalım derken hayatın akışını kaybediyoruz da ondan. Ben biraz seviyorum çekim yapmayı , paylaşmayı:D

Bir baktık Bayrağı taşıyanlar azalmış bir bölgede, bayrağımız yere değecek , hemen bir hamleyle atıldık, tuttuk bayrağı hızlı bir refleksle. Demir acaipti:) Nasıl azmettiyse oradan oraya koştu yavrum, herkese emirler yağdırdı: "Tut oradan yere düşecek, duruuuun!!! Bayrak yere değiyorrr :D Geri Çekiill , abi bi çekiill geri sar, ablaaaa oraya git , teyzeeeee tutsana şurdaaaağğğnnn !!! " Bayrağın milimetrik kısmı yere değecek gibi olsa çocuğum delirdi, ağlak ağlak herkese kızdı. Bi tutamadınız diye herkeslere kızdı, boyu yettiği yerlere koşup yetişti:)  Herkes çok özenliydi bayrağı taşırken, yere değecek korkusuyla kollarımız koptu diyebilirim. Nasıl bir bayrak sevgimiz var milletçe, ne mutlu bize değil mi? O kırmızının anlamını çok iyi biliyoruz. Bayrağın her zerresinde şehitlerimizin ruhu var, kanı var iliklerimize kadar hissediyoruz bunu.

Marşlar söyledik, sloganlar attık. Bu arada epey yürümüşüz.

Bir grup insan profili var toplumumuzda malumunuz. O insan profili burada da vardı, bayrağı tutar gibi yapıp , selfisini çekip kaçanlar:( Bizim bayrağı tuttuğumuz yerde de böyle bir profil uğramış,  o yüzden o minik kısım biraz boşalmıştı. Üzüldüm elbette. Şarjım olmadığı için de sevindim, coşup coşup selfie çekerdim belki ben de. Ama bayrağımı bırakmazdım asla , o ayrı. Neyseki çok küçük bir kesimdi bu kesim ve herşey İzmir'e, cumhuriyet ruhuna yakışır şekilde tamamlandı. Her ne kadar teknolojik ve bencillik dolu bir çağda yaşıyor olsak ta, milletimizin milli değerleri çok şükür hala sağlam.

Bayrak ve bayram sevgisini doya doya yaşadık :)

Eve döndüğümüzde, Demir kendini kahraman ilan etti ve bunu tüm yakınlarıyla paylaştı :) O'na göre Bayrağımızı o kurtarmıştı:)

Velhasıl dostlar ; "Nice Cumhuriyet Bayramlarımız" olsun.

Al Bayrağımız sonsuza kadar dalgalansın, Cumhuriyetimiz sonsuza kadar ayakta kalsın !

Cumhuriyetimizi bizlere armağan ve emanet eden başta Ata'mız olmak üzere tüm büyüklerimizin ruhları şad olsun.

Selam ve sevgi ile 💕

30 yorum:

  1. bende sabahları kahve içmeden ayılamayanlardanım ve resimde de gayet güzel görünorsun ablacığım maşallah diyeyim de :D dün tüm ülke çapında coşkulu bir gündü bayraklar her yerde dalgalanıyordu ama İzmir bu gibi şeyler de başı çeken coşkulu bir şehir tabiki. geçmiş 29 ekim bayramın kutlu olsun :D yeni haftan da güzel geçsin umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyyeciimm canıım çok teşekkür ederim :)
      Mutlu haftalar💕

      Sil
  2. Öpüyorum Demir'i kocaman :)

    Kadıköy'de de kalabalık ve coşkulu bir kutlama vardı, mutlu oldum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancım biz de seni öpüyoruz :*
      Coşkuyu hakediyor bayramımız 💕

      Sil
  3. Yalnız çocuğun durumu koordine ediş şekli çok etkili :)
    Allah ondan razı olsun!..hem güldürdü hem duygulandırdı..
    Kahvemle okudum,keyifliydi..

    Güzel bir gün geçirmeniz dileği ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiremit Hanem,
      Çocuklarda daha bir sahiplenme oluyor :) Sağol canım çok teşekkür ederim 💕

      Sil
  4. sizinde bayramınız kutlu olsun..
    bende sabahları açılamayan biri olarak o kahve fincanın boyutu az bile geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol Kahveli,
      Teşekkürler canım. Yaa evet şu kahveye doyum olmuyor. Keşke hiç dokunmasa da bol bol içsek 💕

      Sil
  5. sen bir de selfie de beni gör. bildiğin arizona kertenkelesi :)

    YanıtlaSil
  6. Demir'i kutluyorum.Sosyal medyada görüneceğim diye bayrak tutanlar var demek:( Tuhaf milletiz. 29 Ekim'i bari gösteriş için kullanmasalar.
    Cumhuriyetimiz ile ilgili dileklerinize katılıyorum.selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *mehtAp,
      Çok teşekkürler canım. Evet maalesef az da olsalar vardılar. Neyseki ezici çoğunluğun altında yok oldular :D Bu gösteriş malum birçok konuda yapılıyor sosyal medyada:(
      Selam ve sevgiler 💕

      Sil
  7. Ablak filan asla değilsin, çok tatlısın, kahveden olmadığına eminim sıcacıkkkk enerji gönderdin bana, ne tatlı arkadaşım varmış benim dedim. Demir ile çok gurur duydum afferim ona, ne iyi yapmış. Biz Keçiören'de AKP li belediye hiçbir halt yoktu tabii:((((sırf resim çektirmek için bayrağı tutup kaçanlara bir şey diyeceğim ama Demir de okur ayıp olur hadi vazgeçtim.:))))

    Sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdeciiimm ayy nasıl güzel sözler bunlar tatlım 💕
      Yaa tüh medeniyetler beşiği Ankaram, Cumhuriyetin merkezi en büyük ihtişamlı kutlama oraya yakışırdı:( Cumhuriyetin değeri iyice anlaşılıyor artık. Her kesim bunu çok iyi anlamaya başladı zannımca.
      Kocaman sevgiler 💕

      Sil
  8. Ne güzel bir bayram olmuş :)) Cumhuriyetimiz kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak ,
      Evet canım coşku dolu muhteşem bir kutlamaydı Teşekkürler 💕

      Sil
  9. Helal olsun küçük cengavere, senin evladına da böylesi güzel bir davranış yakışırdı zaten abla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihatcım ne kadar mutlu oldum bu sözlerine çok teşekkürler 💕

      Sil
  10. Boyle bir evlat yetistirdiginiz icin sizi gonulden tebrik ederim! Demir Kendini kahraman ilan etmekte cok hakli. Boyle kahramanlar yetistirmek, biz Turk kadinlarinin gorevidir. Evlatlarimiz bizim varligimizin devami ve vatanimizin sarsilmaz bekcileridir. Rab'bikarsilastirsin. Bahtlari acik olsun. Cumhuriyetimiz ebediyete kadar var olsun. Bayramimiz kutlu olsun! Sema BILGINBILGIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfak Merakım,
      Semacım çok teşekkür ederim canım. Amin inşallah evlatlarımıza teslim edeceğiz gelecekte bayrağımızı, onlar da sahip çıksınlar . İnşallah güzel gelecekleri olur . Muhteşem dileklerine yüzlerce kez amin diyorum sevgiler selamlar 💕

      Sil
  11. Cumhuriyet bayramınız kutlu olsun.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul Yıldırım,
      Kutlu olsun hepimize, selam ve sevgiler

      Sil
  12. Demirin coşkusunu hissettim, gönülden öpüyorum ve kucaklıyorum onu.
    Bu fotoğraf çekimleri ve paylaşımlar yüzünden gerçekten ne çok şey kaçırıyoruz, geçmedi bi türlü bu heves.
    mutlu bayramlar diliyorum canım.
    ve çayımı tazelemeye gidiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖCEciimm biz de seni çok öpüyoruz :*
      Yaa evet foto çekmelere doyamadık :) Ama ama amaaaa ben de hala çok seviyorum çekmeyi :D Gerçi hep yayınlamıyorum neyseki :) Bir de otokontrol önemli elbette canım. Kaçırmamak lazım güzel anları duyguları. Bana da çay koysana fıstıık 💕

      Sil
  13. Demirimin yüreğinden kocaman öptüm ♥ Bazen şükrediyorum iyi ki böyle vatanına, bayrağına, değerlerine sahip çıkan çocuklarımız var diye. Hep böyle olsunlar inşallah.

    İzmir bu konuda her zaman muhteşemdir, dolu dolu coşkuyla yaşar ve yaşatırlar...
    Öptüm seni selfie çılgını kadın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebocuum bize de seni kocaman öptük canım :) 💕
      İnşallah Şebo hep böyle olsunlar, güzel gelecekleri olsun.
      İzmirim ah evet yaa , ne coşkun ne sevgi dolu bir şehir. Niye ki gavur denir hiç anlamam. :)
      💕💕

      Sil
  14. Çok güzeldi biz de arkadaşım, gelin kızım ve onun arkadaşı ile Karşıyakada geçirdik bu güzel günü her yer kırmızı beyaz nefisdi:)

    YanıtlaSil
  15. Biz de katıldık kutlamalara.Göz yaşlarımı tutamıyorum böyle kutlamalarda...

    YanıtlaSil
  16. Bende kahveciyimdir.Kahve olmadan asla :))
    Cumhuriyet ile ilgili dikeklerine canı gönülden katılıyorum.
    Resimde çok hoş çıkmışsın canım.
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil