22 Eylül 2017 Cuma

Teraryum Nasıl Yapılır ? Hı? Söyleyin Bakimmm :D (videolu anlatım)

Teraryum Yapılışı Videolu Anlatım
Teraryum Nasıl Yapılır ? Bilmiyorsunuz di miiii ? Ama merak ediyor olma ihtimaliniz vaaar:😅

Önce bir selam edeyim pat diye giriş yapmayayım. Merhaba dostlar..

Ablam, biliyorsunuz Teraryum Tasarımları yapıyor. Markası Teraryumperisi ; şu meşhur periler var yaa instagramda:D Ben de co-peri yani yardımcı peri.

Bir video çekmiştik youtube kanalımızda. Çekimler cep telefonuyla oldu canlarım nerdeee bizde kameralar:) Ama detay verdik işte.. Hatta videonun yüzü benim :) Ben özleyenlere gelsin :D

Bu güzel kaktüs sukulent aranjmanları ,Teraryumlar,  nasıl yapılıyormuş buyrunuz.
Sevgiler selamlar

26 yorum:

  1. Aa Deryos cee dedi 😂😂😂 nerelerdesin sen yahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacııımmmm 😂
      canııımmm sonunda geldim fırsat bulamıyordum ..şu sıralar biraz fırsat yakalamışken kaçırmayayım dedim tatlıım :D

      Sil
  2. bende istiyorum , harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. Fırsat buldukça siz abla kardeşi hayranlıkla takip ediyorum instagramdan biliyorsun. Şahane şeyler yapıyorsunuz ♥ Ben bir ara canlı canlı sizi izlemeye geleceğim ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebocum canım çok teşekkürler . Gel tabii ki kapılarımız sana ardına kadar açık şekeriiimmm <3

      Sil
  4. Çok güzelmiş gerçekten. Eline sağlık Derya'cığım, çok sabırlı olmak lazım böyle şeyler için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdecim çok teşekkürler tatlım beğenmene sevindim <3

      Sil
  5. Çok hoş... Şimdilerde epey moda oldu değil mi? :)
    Ben de beklerim sayfama! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert selam , evet moda oldu gerçekten de. teşekkürler. Geleceğim tabii ki ;)

      Sil
  6. Teraryumlar olmasa yüzünü göremeyeceğiz :) Bir de enginarlar vardı. :))
    Ara uzun oldu. Özlettin kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülalcim ahaha valla gülesim geldi. Bitkiler sebzeler aleminde takılıp gidiyorum :)
      Sağol tatlım ben de özledim sevgiler <3<3<3

      Sil
  7. Teraryumlara bayılıyorum. Bu da çok güzel olmuş, elinize sağlık. :D

    YanıtlaSil
  8. Ablanı instagramda da zevkle takip ediyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgünüm biz de seni zevkle takip ediyoruz canımcım sıkı takipçiniz <3

      Sil
  9. Ayy bayıldın buna.Ellerine sağlık canım.
    Takibindeyim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnciden Notlar
      Çok teşekkürler canım 💞

      Sil
  10. Çok güzel görünüyor... elleriniz dert görmesin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine Öztürk ,
      Çok teşekkürler canım <3

      Sil
  11. hayırlı olsun açılışınıız :)

    YanıtlaSil