26 Eylül 2017 Salı

Nefesten gelen huzur 💞


Günaydıııın arkadaşlar. !!! Enstrümanlar arasında bence en fazla meditatif olanlar genelde üflemeli grubundakiler. Mesela Ney ve Flüt. İşin sırrı nefesle aramızdaki bağda sanki.

Güne sakin ve huzurlu başlamak, ya da iş yerinde mola verdiğinizde tatlı ezgilere kendinizi bırakmak, akşam dinlenirken zihninizi boşaltmak ve yorgunluğunuzu gidermek isterseniz size bu müziği önermek istiyorum.

Dinlerken kendinize rahatlatıcı bir  bitki çayı hazırlayabilirsiniz ama en önemlisi Su, suyu mutlaka yanınızda tutun ve için. Hatta çay yerine sadece su da olabilir. Suyunuzu yudum yudum içerken , bir yandan nefesten gelen ezgilerle sıkıntınızın çekildiğini göreceksiniz.

Güzel şeyler düşünün dinlerken, değerli olduğunuzu hatırlayın. 💛

Aynı müziği yağmur💧 sesiyle dinlemek isterseniz 👇


Keyifli dinlemeler 💞 Selam ve sevgiler 💛

26 yorum:

  1. Sana da günaydınnn, çok teşekkürler, huzura hepimizin çok ihtiyacı var.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjdecim ben teşekkür ederim , huzur dolu günlerimiz olsun 💛

      Sil
  2. Gidip bir bardak su içiyorum hemen :) Müziği de açtım, mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handancım oh bol huzur olsun için tatlım sevgiler 💛

      Sil
  3. Kesinlikle tam da meditasyon için en uygun müzik türü ,
    Ne güzel bir seçim.
    içim ferahladı...
    Çok sağol-varol.

    YanıtlaSil
  4. Yağmur sesi zaten rahatlatıcı gelir bana hekeza ney de öyle çok güzel yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Tozu ,
      Yağmuru sevdiğin kendine aldığın isimden anlaşılıyor canım :) çok teşekkürler sevgiler 💛

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Tigrisim gerçekten ben de çok beğendim bu müziği 💛

      Sil
  6. Sizi özlemişim.
    Müzik çok çok rahatlatıcı hep sisli dağlar gelir aklıma hayalimde canlanır sanki dediğiniz gibi sabahın ilk saatlerinde uyanmış doğa ile birlikte nefes almanın ve şu içmenin ne denli değerli olduğunu bir kez daha keşfetmiş gibi şükür içinde hissettim.
    Teşekkürler❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiremit Hanem
      Ben de çok özledim sizleri. Evet Himalaya Tepelerine gittik sanırım hep birlikte sisler içinde :) Huzurun kelimelerine yansımış ve oradan da bana yansıdı , her okuduğumda yorumunu daha fazla oksijen çekiyorum içime diyebilirim . Kelimelerin gücü ve ona aktardığımız duygular ve enerji bu denli önemli. Hep huzur içinde şükür dolu olman dileğiyle canım ben teşekkür ederim, sevgiler 💛

      Sil
  7. Harika , tam dinlenmelik, kendin içinde dalmalık ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soslu Badem ,
      Huzurlu dinlemeler canım 💞

      Sil
  8. Ayyy demir anne, seni gördüğüme ne kadar sevindim <3
    Yağmur sesine olan tutkumu hatırlıyor musun? Müziği çok beğendim, bir kötü yanı var benim için, uykumu getiriyor. Çalışırken dinleyemiyorum ama keyif zamanları için bir harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De Kubadcııımmm canım ben de çok sevindim seni gördüğüme 💞
      Evet hatırlıyorum tabii ki yağmur sesi sevdiğini;)
      Bu müzikler dediğin gibi çalışırken değil dinlenirken, sakin bir anda olur.Keyifli dinlemeler canımcım :*

      Sil
  9. günaydııınnn.ne harika bir paylaşımdı. ne çok ihtiyacım olan zamanda karşıma çıktı. mutlu günleerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelimelerle Dans,
      Günaydın canım Ne güzel huzurlu dinlemeler ;)

      Sil
  10. Ney ve Neyin sesi en sevdiklerimdendir.Cok rahatlatıcı ve meditadif bir etkisi var😇
    Güzel bir hatırlatma oldu benim için,teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Tasarımcısı,
      Ben teşekkür ederim keyifli huzurlu dinlemeler💞

      Sil
  11. Dinlendirici müzikleri çok severim. ^^ Dinlemek istediğimde artık bu listeyi de açarım. :)

    YanıtlaSil
  12. Tawö dinlemelik.Özellikle yalnız olup,gözünü kapatıp dinleyeceğim.
    Yazılarını keyifle takip ediyorum canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incidennotlar,
      aynen öyle canım yalnızken çok iyi gider.
      çok teşekkürler :*

      Sil
  13. Ne güzel müzikler... ben de seviyorum rahatlatici müzikleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya evet yaa ihtiyaç duyuyoruz bazen dinginliğe canım :)

      Sil